کد خبر : 1922643 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 22:18 | 31.1K بازدید | 10 دیدگاه

آرین روبن جدید، اما در دورتموند

با سریع‌ترین بازیکن بوندسلیگا آشنا شوید!

دونیل مالن، مهاجم هلندی دورتموند، در ترکیب زنبورها درخشش قابل توجهی برجای گذاشته است.

با سریع‌ترین بازیکن بوندسلیگا آشنا شوید!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی هفته بیست و نهم بوندسلیگا امشب میزبان آینتراخت فرانکفورت بود که با نتیجه پرگل 4 بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

کسب این پیروزی و صعود به صدر جدول رده‌بندی در شب شکست بایرن مونیخ، با درخشش دونیل مالن در خط حمله زنبورها ارتباط مستقیم داشت.

1855433
مالن وینگر سابق پی اس وی یکی از سریع‌ترین بازیکنان جهان است و به سبک آرین روبن بازی می‌کند.

دورتموند در شبی که جود بلینگام و متس هوملس هم گلزنی کردند دو مرتبه توسط مالن هلندی به گل رسید. او در دقیقه 24 و 66 روی پاس‌های کریم آدیمی موفق به گلزنی شد تا نقش پررنگی در بازی امشب داشته باشد.

اولین گل او روی فرصت‌طلبی این بازیکن پدید آمد. پس از اینکه ضربه شروع مجدد از دروازه دورتموند با دو ضربه سر متوالی جود بلینگام و کریم آدیمی در محوطه جریمه آینتراخت فرود آمد او به سرعت خودش را به پشت مدافعان رساند و با یک ضربه کوین تراپ را مغلوب خود کرد.

1855432

دومین گل مالن هم با همکاری حساب شده همراه با کریم آدیمی ثبت شد. آدیمی در میانه میدان از تعلل بازیکنان حریف استفاده کرد و یک پاس در عمق به مالن داد که او با نفوذ از سمت راست محوطه جریمه فرانکفورت در چند قدمی تراپ مجدد به سمت راست او شلیک کرد و دومین مرتبه این دروازه‌بان را شکست داد.

عملکرد مالن تنها منحصر به امشب نبوده و او طی هفته‌های اخیر یکی از بازیکنان کلیدی خط حمله ادین ترزیج لقب گرفته است. مهاجم 24 ساله در بوندسلیگا حداقل آمار یک گل طی هر بازی را به نام خود ثبت کرده است.

1855442
توییتر باشگاه دورتموند هم تصویری جالب از مالن را به انتشار گذاشت و او را با رونالدوی برزیلی مقایسه کرد. در این تصویر مدل موی ستاره برزیلی در جام جهانی ۲۰۰۲ روی سر مالن فتوشاپ شده و بالای آن نوشته شده: "رونیل مالن" که ترکیبی از رونی، لقب رونالدو و دونیل، اسم کوچک مالن است.

او مقابل کلن یک و یک پاس گل ثبت کرده بود و برابر بایرن مونیخ اگرچه تیمش شکست خورد، یکی از دو گل دورتموند را به ثمر رساند. برابر یونیون برلین یکی از دو گل دورتموند به نام مالن بود و برابر اشتوتگارت هم به غیر از یک گل، یک پاس گل ارسال کرد.

با توجه به عملکردی که او در مسابقات پایانی بوندسلیگا در پیش گرفته به نظر می‌رسد طی هفته‌های آینده باید شاهد افزایش شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون این بازیکن باشیم.

1855434

دیدگاه‌ها