کد خبر : 1922650 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 23:03 | 28.6K بازدید | 7 دیدگاه

ریاض محرز: این حاصل کار تیمی بود

تواضع ستاره سیتی بعد از هت‌تریک رؤیایی

ریاض محرز، ستاره سیتی، تاکید کرد که هت‌تریک امشب مقابل شفیلدیونایتد حاصل کار تیمی بود.

تواضع ستاره سیتی بعد از هت‌تریک رؤیایی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در ورزشگاه ومبلی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس به‌ مصاف شفیلدیونایتد رفت و با هت‌تریک ریاض محرز، موفق شد حریف خود را 3-0 شکست دهد و راهی فینال شود.

محرض در پایان بازی با ابراز خوشحالی از صعود تیمش به فینال گفت: "مهمترین نکته این بود که ما طی دو سه فصل اخیر تا نیمه نهایی می‌آمدیم ولی از رسیدن به فینال ناکام می‌ماندیم، امروز اما توانستیم طلسم را بشکنیم و به دیدار فینال صعود کنیم."

او متواضعانه در رابطه با هت‌تریک امشب خود گفت: "فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. این یک دستاورد تیمی بود و نتیجه جدیتی بود که در بازی به خرج دادیم. واقعا نمی‌دانم کدام یک از این سه گل بهتر بود."

1855454

مهاجم سیتی در رابطه به حسش از صعود به فینال گفت: "حضور در فینال شرایط و معنای خاصی دارد و ما به دنبال موفقیت و پیروزی در تمامی بازی‌ها هستیم. حضور در فینال جام حذفی فوق‌العاده است و حالا باید روی لیگ و بازی با آرسنال تمرکز کنیم. یک تیم بسیار خوب داریم و باید همین طور به مسیر خود تا پایان فصل ادامه دهیم."

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در پایان بازی با شفیلد با تمجید از ریاض محرز گرفته بود: "او کیفیت بالای خود را در این سال‌ها به خوبی نشان داده است. محرز بازیکنی با کلاس بالا و ذهنیتی قوی است. او در لحظات حساس هیچ‌گاه کنترل خود را از دست نمی‌دهد."

ویدئو: 298500

دیدگاه‌ها