کد خبر : 1922652 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 23:16 | 23.1K بازدید | 5 دیدگاه

انتقاد ستاره سابق فوتبال ایران از سرمربی تیمش

خلیج فارس ماهشهر با شکست امروز وضعیت بدتری بیش از پیش پیدا کرد و مشکلات مالی و کادرفنی هم به آن اضافه شده است.

انتقاد ستاره سابق فوتبال ایران از سرمربی تیمش

به گزارش "ورزش سه"، در ایستگاه سی‌ام لیگ آزادگان، خلیج فارس ماهشهر با نتیجه دو بر صفر مغلوب میزبان خود استقلال خوزستان شد تا یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌ شود. رحیم زهیوی در خصوص این بازی به خبرنگار ما و استعفای داریوش هرمزی، سرمربی تیمش، به خبرنگار ما گفت: آقا داریوش از سه بازی قبل به تیم آمدند‌. الان در تیم نیستند، نمی‌دانم استعفا دادند یا خیر. در جریان این موضوع نیستم اما از نظر من که کاپیتان تیم هستم، این کار به هیچ وجه درست نیست. ایشان باید در کنار تیم می‌ماندند و تا لحظه آخر می‌جنگیدند.

او ادامه داد: تیم از همان اول هم وضعیت خوبی در جدول نداشت اما بعد از آمدن ما کاملا متحول شد. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد. اما در این بین فقط مربی و مدیریت مقصر نیستند، بازیکنان نیز در رقم خوردن این شکست‌ها مسئولیت دارند. وقتی به تیم اضافه شدم انتظار داشتم که در لیگ بمانیم، اما روز به روز شرایط بدتر شد. چرا که وضعیت مالی باشگاه مساعد نیست. من تنها ۱۵ درصد از قراردادم‌ را گرفته‌ام‌. با این شرایط نباید انتظار داشت که خلیج فارس ماهشهر بتواند در مقابل استقلال خوزستان نتیجه بگیرد. اگر ما امروز به عنوان تیم برنده زمین بازی را ترک می‌کردیم قواعد فوتبال بهم می‌خورد.

1855462

زهیوی در مورد عملکرد خود در این دیدار، اظهار داشت: من امروز در پست مهاجم هدف بازی کردم. وقتی وارد زمین شدم خاطرات دورانی که در استقلال خوزستان توپ می‌زدم افتادم و از نظر روحی بهم ریختم. من استقلال خوزستان را دوست دارم و نمی‌توانم در مقابلش راحت بازی کنم. این اتفاق برای خیلی از بازیکنان رخ داده است. به عنوان مثال محسن مسلمان در مقابل پرسپولیس به آن شکل بازی کرد‌. به هر حال برای استقلال خوزستان آرزوی موفقیت دارم و مطمئنم‌ این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد و انشاالله هواداران و مردم خوزستان خوشحال شوند.

زهیوی در پایان در رابطه با تاثیر عدم حضور داریوش هرمزی در شکست خلیج‌فارس ماهشهر اضافه کرد: طبیعتا حضور آقای هرمزی به تیم خیلی کمک می‌کرد. نمی‌دانم امروز چرا نیامدند. دلیل عدم حضورشان را تا این لحظه نمی‌دانم و نمی‌توانم در این خصوص قضاوت کنم ولی به نظرم کارشان درست نبود.

دیدگاه‌ها