کد خبر : 1922655 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 23:26 | 24.9K بازدید | 17 دیدگاه

حمله ماتئوس به حسن و کان: خودتان را نقد کنید!

لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، با انتقاد از سران این باشگاه تغییر سرمربی در این مقطع از فصل را بیهوده و ناموفق دانست.

حمله ماتئوس به حسن و کان: خودتان را نقد کنید!

به گزارش "ورزش سه"، برکناری یولیان ناگلزمان و انتخاب توماس توخل به عنوان جانشین او در بایرن مونیخ تا کنون نتیجه نداده و این تیم با هدایت سرمربی جدید تنها 2 برد طی 6 بازی کسب کرده است. لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن، با انتقاد از سران این باشگاه تصمیم یاد شده در مقطع فعلی را نادرست ارزیابی کرد.

او گفت: "اولیور کان و حسن (صالح حمیدزیچ) قطعا باید خودشان را نقد کنند و ببینند کجای کار اشتباه بوده و این سوالات را از خود بپرسند که چه اشتباهی مرتکب شدیم، چه چیزی درست کار نمی‌کند و آیا تغییر سرمربی در زمان مناسبی صورت گرفته یا خیر؟"

بایرن مونیخ امشب مقابل ماینتس با نتیجه 3-1 شکست خورد تا صدر را دوباره به دورتموند تقدیم کند. ماتئوس در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد ضعیف بایرن در این دیدار گفت: "تعویض مربی در کل کاری از پیش نبرد! به خصوص بعد از شکست امروز، می‌توان گفت که او واقعاً هیچ کاری نکرده است."

1855470

او که به عنوان کارشناس اسکای اسپورت صحبت می‌کرد با انتقاد دوباره از کان و حمیدزیچ گفت: "تیم در بخش‌های مختلف با ضعف مواجه است و حالا وقتش رسیده که آنها هر چه سریع‌تر صحبت کنند و خود را شخصا نقد کنند. تیم امروز فاقد روحیه جنگندگی بود و اراده لازم را از خود نشان نداد."

ماتئوس در پاسخ به این سوال که «آیا چنین فاصله نزدیکی می‌تواند فشار روی دورتموند را افزایش داده و روی عملکرد این تیم تاثیر بگذارد؟» گفت: "شاید. از نظر من اما می‌توان آن را یک انگیزه و انرژی مضاعف دانست. سرنوشت قهرمانی درست خودشان است و اگر امسال قهرمان نشوند، پس کی می‌خواهند این کار را انجام دهند؟"

دیدگاه‌ها