کد خبر : 1922684 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 00:36 | 9.7K بازدید | 17 دیدگاه

رئال 2-0 سلتاویگو: مادرید تکالیف خود را انجام داد

رئال مادرید مقابل میهمان خود، سلتاویگو، به پیروزی 2-0 دست یافت تا رتبه دوم خود را تثبیت کند.

رئال 2-0 سلتاویگو: مادرید تکالیف خود را انجام داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته سی‌ام لالیگا میزبان سلتاویگو بود. این دیدار از ساعت 22:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز شد و رئال موفق شد با گل‌های مارکو آسنسیو و ادر میلیتائو از سد میهمان خود بگذرد تا با توجه به دیدار فردای اتلتیکو و بارسا و احتمال امتیاز از دست دادن شاگردان ژاوی به قهرمانی در روزهای پایانی امیدوار شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی از دقایق نخست کار توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در 15 دقیقه ابتدایی موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نکردند تا اینکه کریم بنزما در دقیقه 20 با یک شوت از پشت محوطه جریمه شانس گلزنی خود را امتحان کرد، اما ضربه او جایی در چارچوب نداشت و از بالای دروازه به بیرون رفت.

ویدئو: 298520
1855536

آسنسیو در دقیقه 22 موقعیت شوتزنی خوبی به دست آورد ولی ضربه او از داخل محوطه جریمه بعد از برخورد به مدافعان سلتاویگو راهی کرنر شد. 3 دقیقه بعد رئال روی یک توپ‌گیری عالی در میانه میدان صاحب موقعیتی خوب شد که سبایوس آن را با ضربه‌ای کم‌دقت از روی خط محوطه جریمه از دست داد.

1855537

حملات رئال پیش از پایان نیمه اول بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 42 به گل رسید. وینیسیوس جونیور با یک حرکت سریع از سمت راست محوطه جریمه سلتاویگو وارد محوطه جریمه شد و یک پاس روی بیرون ارسال کرد که این پاس را مارکو آسنسیو با بغل پایی دقیق به گل اول تیمش تبدیل کرد تا نیمه اول با برتری 1-0 میزبان به پایان برسد.

1855539

رئال نیمه دوم را کوبنده تر آغاز کرد و در حالی که تنها 2 دقیقه از سوت شروع گذشته بود به گل دوم رسید. این گل را ادر میلیتائو با ضربه سر روی ارسال کرنر مارکو آسنسیو از سمت راست به سمت راست زد تا نتیجه 2-0 شود.

وینیسیوس جونیور در دقیقه 67 داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد، اما ضربه او از زاویه بسته را دروازه‌بان سلتاویگو در دو مرحله مهار کرد. بعد از گذشت 77 دقیقه بالاخره اولین موقعیت خطرناک میهمان را شاهد بودیم؛ جایی که یاگو آسپاس در موقعیت تک به تک قصد دریبل کردن تیبو کورتووا را داشت اما دروازه‌بان رئال به خوبی توپ را راهی کرنر کرد.

1855540

آنچلوتی در دقایق پایانی لوکا مودریچ و رودریگو را وارد زمین کرد تا جان تازه‌ای به تیمش ببخشد. رئال بعد از این تغییرات دوباره چهره تهاجمی به خود گرفت و با پاس‌کاری‌های کوتاه و سریع توانست کار را تا پایان کنترل کند و در نهایت با پیروزی 2-0 زمین را ترک کند. این تیم با 65 امتیاز و 8 امتیاز کمتر از بارسا در مکان دوم لالیگا حضور دارد. اتلتیکو مادرید هم با یک بازی کمتر و 60 امتیاز سوم است.

1855541

دیدگاه‌ها