کد خبر : 1922693 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 01:33 | 46.8K بازدید | 7 دیدگاه

دلیل عصبانیت کورتوا: کار بچه‌ها احمقانه بود!

تیبو کورتوا، دلیل عصبانیت خود از مدافعان تیمش در جریان بازی با سلتاویگو را شرح داد.

دلیل عصبانیت کورتوا: کار بچه‌ها احمقانه بود!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب موفق شد میهمان خود سلتاویگو را با دو گل شکست دهد. تیبو کورتوا امشب یک بار دروازه خود را بسته نگه داشت. او طی 19 بازی اخیر 12 کلین شیت انجام داده است.

دروازه بان رئال مادرید در مورد پیروزی امشب گفت: "ما در بازی های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته ایم. با وجود از دست دادن یکسری امتیازات در حال حاضر خیلی خوب عمل می کنیم و می خواهیم همین روند را ادامه دهیم."

1855558

کورتوا در دقایقی پایانی به خاطر سهل انگاری مدافعان تیمش در یارگیری روی یک ضربه کرنر حسابی عصبانی شد چون دلش نمی‌خواست یک کلین شیت آسان از دست برود. او در مورد این اتفاق گفت: "باید تا اخر بازی جدی باشیم اما در آن لحظه رفتار بچه‌ها احمقانه بود. من می دانم که ما دستوراتی برای گرفتن موقعیت داریم ولی باید متوجه باشیم که اگر در آن لحظات گل می خوردیم امکان جبران برای حریف وجود داشت."

کورتوا همچنان به فتح لالیگا امیدوار است: "ما تا آخرین لحظه می جنگیم و تا زمانی که شانس داشته باشیم دست از تلاش برنمی داریم. ما در بعضی بازی ها امتیازات مفتی را از دست دادیم اما با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان هم حضور داریم این موضوع اجتناب ناپذیر است. باید در سه بازی بعدی تلاش خود را انجام دهیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. وظیفه ما این است که بردن ادامه دهیم تا با روحیه ای بالا در چمپیونزلیگ پیش برویم."

1855559

دیدگاه‌ها