کد خبر : 1922694 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 01:41 | 12.3K بازدید | 5 دیدگاه

آنچلوتی: مهم پیروزی رئال است، نه آقای گلی کریم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از بازی سلتاویگو گفت که به کسب جایزه بهترین گلزن از سوی کریم بنزما اهمیتی نمی‌دهد.

آنچلوتی: مهم پیروزی رئال است، نه آقای گلی کریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در مسابقه هفته سی‌ام لالیگا امشب در بازی خانگی به مصاف سلتاویگو رفت. رئال این بازی را با گل‌های مارکو آسنسیو و ادر میلیتائو با نتیجه 2 بر صفر به پایان رساند.

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی شاگردانش برابر سلتاویگو درباره وضعیت زمین سانتیاگو برنابئو گفت:"زمین مشکل دارد، روی آن کار می‌کنند و امیدوارم بتوانند راه حلی پیدا کنند. این را می‌دانم که روی آن کار می‌کنند."

سرمربی ایتالیایی درباره عملکرد ادواردو کاماوینگا اضافه کرد:"او انرژی دارد، او یک بازیکن کامل است. کاماوینگا فوق العاده است. به عنوان یک بازیکن کامل، او می‌تواند در هر پستی با موفقیت بازی کند."

1855560

آنچلوتی درمورد تشویق طرفداران رئال در برنابئو گفت:"فکر می‌کنم جو اطراف ما به ما کمک زیادی می‌کند، به ما اجازه می‌دهد 100 درصد و حتی بیشتر از توان انرژی بگذاریم. به همین دلیل فکر می‌کنم همه بازیکنان از این هواداران تشکر می‌کنند که همیشه به ما عشق زیادی می‌دهند."

این سرمربی درباره تغییرات در ترکیب همچنین گفت:"ما یک تیم با انگیزه و بازیکنان زیادی داریم که به ما امکان می‌دهد در این زمان بسیار سخت از چرخش بازیکنان در ترکیب استفاده کنیم."

از سرمربی رئال مادرید درباره هدف کریم بنزما برای کسب جایزه بهترین گلزن فصل سوال شد و او پاسخ داد:"بنزما به پیچیچی فکر می‌کند؟ نمی‌دانم او به چه چیزی فکر می‌کند. من به جایزه اهمیتی نمی‌دهم. اگر رئال بازی‌ها را برد آن زمان اهمیت می‎‌دهم."

او همچنین درباره احتمال تغییرات در ترکیب تیمش برای بازی پیش رو گفت:"آیا احتمال دارد ترکیبی را امتحان کنم که احتمالا برابر اوساسونا(فینال کوپا دل ری) و منچسترسیتی(نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا) بازی می‌کنند؟ بله، این ایده وجود دارد."

دیدگاه‌ها