کد خبر : 1922697 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 01:56 | 23.2K بازدید | 10 دیدگاه

پیراهن کاماوینگا پست بازی او را تعیین‌کرد! (عکس)

ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، این روزها به وارثی شایسته مارسلو تبدیل شده است.

پیراهن کاماوینگا پست بازی او را تعیین‌کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو کاماوینگا در دومین فصل حضور خود در رئال مادرید جایگاه ویژه ای در ترکیب تیم کارلو آنچلوتی به دست آورده و با وجود اینکه تنها 20 سال دارد از او به عنوان وارث شایسته مارسلو یاد می شود.

ستاره 20 ساله فرانسوی فصل گذشته با 30 میلیون از رن راهی رئال شد و تا کنون با این تیم فاتح لالیگا، چمپیونزلیگ، سوپرجام اروپا، سوپرجام اسپانیا و جام باشگاه‌های جهان شد و حالا قهرمانی در کوپا دل ری را کم دارد تا به جوان ترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل می شود که شش‌گانه را به دست می آورد.

1855565

کاماوینگا زمانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت که شماره 12 معروف مارسلو به او رسید. این بازیکن جوان حالا نه تنها وارث شماره ستاره محبوب رئال شده بلکه جای خالی او در پست دفاع چپ را هم پر کرده است.

حدود سه ماه پیش بود که کارلو آنچلوتی در بازی با اوساسونا دست به یک تغییر غیرمنتظره زد و طی آن کاماوینگا را از هافبک دفاعی به دفاع چپ برد. او که قبلا توسط دیدیه دشان در این پست به کار گرفته شده بود در رئال هم وظایف یک دفاع چپ مدرن را به خوبی انجام داد و مورد ستایش رسانه ها قرار گرفت.

1855566

او که از زمان مصدومیت ادواردو مندی به دفاع چپ رئال منتقل شد در بازی امشب مقابل سلتاویگو هم در این پست بازی کرد و درخشان ظاهر شد. کاماوینگا 90 دقیقه در زمین حضور داشت، 5 تکل زد، 109 لمس توپ داشت، در 11 نبرد تن به تن پیروز شد و 6 دریبل موفق هم داشت.

کارلتو در پایان بازی با ستایش ستاره جوان تیمش به قابلیت چند پستی بودن او اشاره کرد: "او در هر جایی، با توپ و بدون توپ عالی است. من می توانم کاماوینگا را حتی در پست مهاجم به کار بگیرم یا از او در دفاع وسط استفاده کنم و او همچنان شگفت انگیز است."

دیدگاه‌ها