کد خبر : 1922703 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 02:19 | 55.2K بازدید | 22 دیدگاه

فرانچسکو توتی بالاخره رئالی شد (عکس)

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، امشب با حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیدار رئال مادرید و سلتاویگو را از نزدیک تماشا کرد.

فرانچسکو توتی بالاخره رئالی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 2-0 شاگردان کارلو آنچلوتی مقابل سلتاویگو یک میهمان بسیار ویژه داشت. فرانچسکو تونی، اسطوره باشگاه رم و تیم ملی ایتالیا همراه با همسر خود با حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تماشاگر پیروزی خانگی رئال بود.

از توتی به عنوان یکی از متعصب‌ترین و متعهدترین ستاره های تاریخ فوتبال یاد می شود که با وجود داشتن پیشنهادات اغوا کننده از باشگاه‌‎های بزرگ به ویژه رئال مادرید، ترجیح داد تا پایان دوران حرفه ای خود به پیراهن آ.اس.رم وفادار بماند. او اما چندی پیش بی پرده از علاقه خود به رئال صحبت کرد.

توتی که از جایگاه تماشاگران ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نظاره گر بازی رئال-سلتاویگو بود با انتشار دو استوری خبر از حضور حضورش در این دیدار داد. استوری اول یک سلفی در کنار همسرش بود و استوری دوم عکسی از فضای ورزشگاه با این متن کوتاه: "چه خاطراتی..."

1855581
1855582

کاپیتان سابق رم که از سال 1992 تا 2017 بی وقفه برای این تیم بازی کرد، طی 619 بازی 250 گل به ثمر رساند و یک سری آ، دو جام حذفی و دو سوپر جام، حاصل بیش از دو دهه حضور او در تیم سرخ پوش پایتخت بود؛ جایی که خودش هم تاکید کرد نسبت به رئال شانس اندکی برای فتح جام داشت.

با این وجود اما توتی در مورد دلیل نرفتن به رئال با وجود تلاش بسیار این باشگاه گفته بود: سال 2004 احتمال رفتنم به رئال 80 درصد بود و آنها همه چیز جز کاپیتانی را به من پیشنهاد دادند ولی با قلبم رم را انتخاب کردم و ماندم. خارج از ایتالیا طرفدار رئال بودم و آنها شانس بیشتری برای فتح چمپیونزلیگ داشتند ولی حضور در رم برای من به اندازه فتح این جام ارزش داشت.

دیدگاه‌ها