کد خبر : 1922706 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 02:37 | 28.2K بازدید | 12 دیدگاه

تبعید داور جنجالی لالیگا به لیگ عربستان

متئو لاهوز، داور جنجالی فوتبال اسپانیا، در حال بررسی پیشنهاد فدراسیون فوتبال عربستان برای قضاوت در این کشور است.

تبعید داور جنجالی لالیگا به لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که امسال آخرین سال قضاوت متئو لاهوز در لالیگا باشد. البته این تصمیم قلبی او نیست چرا که این داور 45 ساله امیدوار بود که با توجه به قانونی که سال 2021 تصویب شد تا چند سال آینده نیز در سطح اول باشگاهی کشورش قضاوت کند.

بر اساس این قانون داورانی که از 45 سال رد می شوند در صورت صلاحدید کمیته فنی داوران می توانند به قضاوت در لالیگا ادامه دهند. با این وجود اما به نظر می رسد که لاهوز داوری را کیلومترها دورتر از اسپانیا و در قاره ای دیگر ادامه دهد.

1788255

او که در جام جهانی رکورد 17 کارت زرد در یک بازی را ثبت کرد در بازگشت از قطر بلافاصله در بازی بارسلونا-ویارئال قضاوتی جنجالی و بحث برانگیز داشت و 14 بار از کارت زرد استفاده کرد. لاهوز در این فصل قضاوت جنجالی و تصمیمات بحث برانگیز کم نداشته و به همین دلیل به نظر نمی رسد که کمیته فنی داوران نیز تمایلی به ادامه فعالیت او داشته باشد.

نزدیکان داور اسپانیایی به رسانه های این کشور خبر داده اند که به دلیل احتمال فوق لاهوز در حال بررسی پیشنهاد قضاوت در فوتبال عربستان است تا حرفه خود را همچنان در سطح اول – البته در کشور و لیگ به مراتب سطح پایین تر -  ادامه دهد. در این صورت فوتبال باشگاهی عربستان علاوه بر ستاره های گرانقیمت یک واردات جدید هم خواهد داشت؛ واردات داور از اروپا!

دیدگاه‌ها