کد خبر : 1922722 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 11:40 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

بانوان ایرالکو منتظر ورود به بازی‌ها(عکس)

تمرین شاگردان رحمتی با حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه اراک برگزار شد.

بانوان ایرالکو منتظر ورود به بازی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که در دور برگشت لیگ برتر تنها یک شکست مقابل استقلال داشته و روند خوبی با حضور در رده هشتم جدول طی کرده و سعی در حفظ این جایگاه و حتی صعود به رده هفتم تا پایان فصل دارد، قبل از دیدار برابر ذوب‌آهن با انگیزه زیادی تمرینات خود را دنبال کرده و امیدوار به برتری در این بازی خانگی است.

تمرین روز گذشته شاگردان سید مهدی رحمتی در حالی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد که در کنار حضور تماشاگران و لیدرهای آلومینیوم، حضور بانوان تماشاگر نیز در نوع خود جالب توجه بود.

1855616

بانوان اراکی که بارها در طول این فصل در تمرینات آلومینیوم اراک حاضر شدند، دیروز شنبه هم نظاره‌گر تمرین شاگردان رحمتی بودند و با این سرمربی و تعدادی از بازیکنان عکس یادگاری گرفتند که البته ایرالکویی‌ها نیز به پاس قدردانی از حضور این هواداران، به سمت‌شان رفتند و از آنها تشکر کردند.

باشگاه آلومینیوم اراک از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست داشته تا مجوز حضور زنان در ورزشگاه را بدهد که تاکنون با این درخواست موافقت نشده ولی بانوان ایرالکویی امیدوار هستند مثل تمرینات، در بازی‌ها نیز بتوانند کنار تیم محبوب خود باشند.

عکس: هومن قاجار

دیدگاه‌ها