کد خبر : 1922735 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 10:56 | 21.2K بازدید | 11 دیدگاه

ناراحتی برزیلی‌های لیورپول از جدایی فیرمینو

فابینیو و آلیسون بکر در مصاحبه ای احساسی، سکوت خود در خصوص جدایی روبرتو فیرمینو از لیورپول را شکستند.

ناراحتی برزیلی‌های لیورپول از جدایی فیرمینو

به گزارش "ورزش سه"، فابینیو و آلیسون بکر، دو چهره برزیلی لیورپول در خصوص جدایی روبرتو فیرمینو، هموطن خود از جمع قرمزها صحبت کردند.

فیرمینوی 31 ساله قرار است پس از اتمام قراردادش در ماه ژوئن باشگاه را ترک کند و گفته می شود بارسلونا به احتمال فراوان مقصد بعدی او خواهد بود.

جدایی فیرمینو باعث کاهش برزیلی های حاضر در آنفیلد به دو نفر می شود. مشخص است که او در دوران حضور 8 ساله خود در لیورپول چه تاثیری روی تیم داشته است. مهاجم برزیلی در سال 2015 از هوفنهایم به لیورپول آمد و به تیم یورگن کلوپ کمک کرد تا فاتح لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان شود اما در حال حاضر مشتاق به تجربه کردن چالشی جدید است.

1855668

آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول در مصاحبه ای گفت که از جدایی فیرمینو ناراحت است:"بابی دوست خوب ما بود و بازیکنی مهم در تیم است. آرزو می کنم او تصمیمش را عوض کرده و در لیورپول بماند.

فابینیو در ادامه صحبت‌های آلیسون گفت:"فیرمینو پسری دوست داشتنی بوده و همه در باشگاه او را دوست دارند. او نقشی مهم برای من و آلیسون هنگام حضورمان در لیورپول ایفا کرد. بابی یکی از مهم ترین بازیکنان لیورپول بود.

1855669

دیدگاه‌ها