کد خبر : 1922736 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 10:50 | 10.4K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره ناپولی: فکر نمی‌کردم با مارادونا مقایسه شوم

خویچا کواراتسخلیا، ستاره ناپولی، می‌گوید مقایسه شدن با دیه‌گو مارادونا برای او باورنکردنی بوده است.

ستاره ناپولی: فکر نمی‌کردم با مارادونا مقایسه شوم

به گزارش "ورزش سه"، کواراتسخلیا تابستان گذشته به ناپولی پیوست و شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که او در فاصله کمتر از یک سال به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده باشد. 

توانایی خاص او در بازی با توپ باعث شده که این بازیکن خیلی زود با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود و این موضوع برای او بسیار خوشایند و لذتبخش بوده است. 

این ستاره ناپولی درباره مقایسه شدن با اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: «با مارادونا در ناپل مانند یک پادشاه رفتار می‌شود. در ابتدا برای من غیرقابل تصور بود که نامم را درکنار نام او ببینم. وقتی این مقایسه را شنیدم فکر کردم در رویا سیر می‌کنم. حالا در حال عادت کردن به آن هستم و برای من مقایسه شدن با این اسطوره بزرگ دنیای فوتبال فوق العاده است.»

1837185

او با اشاره به رویای کودکی‌اش برای رسیدن به این جایگاه اظهار داشت: «وقتی بچه بودم، تصور این که فوتبالیست حرفه‌ای باشم برایم دشوار بود. این چالش بزرگی بود که بتوانم از کشوری کوچک به اینجا برسم. بلندپروازی من کمکم کرد که به رویاهایم باور داشته باشم و دوران حرفه‌ای خودم را بسازم.»

کواراتسخلیا همچنین درباره شرایطش در ناپل اضافه کرد: «من در ناپل متحمل فشار زیادی می‌شوم و مسئولیت زیادی دارم. گاهی فشار زیادی روی شانه من است اما می‌توانم آن را مدیریت کنم. وقتی وارد زمین می‌شوم، همیشه یازده نفر برابر یازده نفر است و همه فشارها از بین می‌رود. من کاری که عاشقش هستم را انجام می‌دهم که فوتبال بازی کردن است.»

دیدگاه‌ها