کد خبر : 1922739 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 11:27 | 23.6K بازدید | 9 دیدگاه

جدیدترین گزینه چلسی: سرمربی سابق استرالیا!

سرمربی سلتیک یکی از گزینه‌های احتمالی هدایت چلسی در فصل آینده است.

جدیدترین گزینه چلسی: سرمربی سابق استرالیا!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو سرمربی سلتیک به دلیل عملکرد خوب در تیم اسکاتلندی به یکی از گزینه‌های هدایت چلسی تبدیل شده است.

جست‌وجوی چلسی برای یافتن سرمربی جدید به خصوص پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد. گفته می‌شود آبی‌ها یک فهرست چهار نفره برای جانشینی فرانک لمپارد که به طور موقت سرمربی است، آماده کرده‌اند. هرچند که گزینه‌های چلسی پس از کناره‌گیری یولیان ناگلزمان به سه نفر کاهش پیدا کرده‌اند. مرد آلمانی یکی از گزینه‌های اصلی چلسی بود اما از رقابت خود را کنار کشید.

در حال حاضر مائوریسیو پوچتینو گزینه مورد علاقه چلسی برای هدایت این تیم است. این در حالی است که آنگه پوستکوگلو سرمربی سلتیک و وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی دیگر گزینه‌های آبی‌های لندنی هستند.

1855682

پوستکوگلو پس از هدایت سلتیک توانست به عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی دست یابد. تیم او در فصل جاری نیز رقابت نزدیکی با گلاسکو رنجرز بر سر قهرمانی در لیگ دارد.

سلتیک با مرد استرالیایی 17 برد متوالی کسب کرد و در آخرین دیدار خود با تساوی 1-1 مقابل مادرول متوقف شد. کالو مک گرگور، کاپیتان سلتیک در مورد آینده سرمربی تیمش گفت: "او دوره بسیار خوبی در سلتیک داشته و می‌خواهیم در باشگاه بماند. کار او فوق‌العاده بوده و شخصیت خوبی نیز دارد. او از آن دسته مربیان است که دوست دارید با او کار کنید و خوشحال می‌شویم اگر به کارش در سلتیک ادامه دهد. کار پوستکوگلو  نشان دهنده عملکردش در سلتیک است. شما می‌توانید به سبک بازی، تعداد گل و حملات تیم نگاه کنید. بسیار خوشحال می‌شویم اگر او همچنان در سلتیک بماند.

دیدگاه‌ها