کد خبر : 1922754 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 12:55 | 26.9K بازدید | 2 دیدگاه

آتش‌بازی ستاره سیتی: 50 متر یک تنه!

ریاض محرز، وینگر منچسترسیتی، روز گذشته نمایش درخشانی را برابر شفیلد یونایتد ارائه کرد.

آتش‌بازی ستاره سیتی: 50 متر یک تنه!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف شفیلد یونایتد رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

شاگردان پپ گواردیولا با این پیروزی راهی دیدار فینال این رقابت‌ها شدند و حالا باید منتظر نتیجه دیدار برایتون برابر منچستریونایتد باشند تا حریفی که قرار است در این دیدار برابر آنها قرار بگیرد را بشناسند. 

محرز ستاره سیتی در بازی روز گذشته بود و موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه 43 و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند اما این پایان ماجرا نبود. 

1855718

نقطه عطف این بازی در دقیقه 61 برای این بازیکن رقم خورد، زمانی که توپ را درست در میانه دایره وسط زمین از حریف گرفت و به تنهایی به سمت دروازه حریف پیشروی کرد. 

شاید کمتر کسی انتظار داشت که او همچنان به پیشروی ادامه دهد و در نهایت دروازه حریف را باز کند اما این اتفاق رخ داد تا محرز گل بسیار زیبایی را به ثمر رسانده باشد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و تحسین بسیاری را به همراه داشت. 

محرز تنها پنج دقیقه بعد موفق شد سومین گل تیمش را هم به ثمر رسانده باشد تا این بازی را با هت تریکی به یاد ماندنی و تماشایی به پایان برساند و نقش مهمی را در صعود سیتی به دیدار فینال ایفا کند. 

دیدگاه‌ها