کد خبر : 1922622 | 02 اردیبهشت 1402 ساعت 21:00 | 19K بازدید | 6 دیدگاه

روزی که محرز، هالند شد (عکس)

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، در دیدار مقابل شفیلدیونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی موفق به هت‌تریک شد.

روزی که محرز، هالند شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس از ساعتی پیش در ومبلی به مصاف شفیلدیونایتد رفته است.

در این دیدار درحالی‌که همه نگاه‌ها برای گلزنی به ارلینگ هالند دوخته شده بود، ریاض محرز ستاره الجزایری تیم گواردیولا بود که نقش گلزنی نروژی را عهده‌دار شد و سه گل برای سیتی به ثمر رساند.

در دقیقه 41 سیتی صاحب یک ضربه آزاد شد. گوندوگان توپ را به تیر دوم ارسال کرد و آکانجی با ضربه سر توپ را به سیلوا رساند. ستاره پرتغالی نتوانست به توپ ضربه بزند و درحالی‌که سعی کرد توپ را دوباره به دست بیاورد با ضربه جیبسون نقش زمین شد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و VAR تصمیم او را تایید کرد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و با اینکه دروازه‌بان شفیلد جهت را درست تشخیص داده بود توپ او در گوشه دروازه حریف آرام گرفت.

1855388

درخشش محرز برای سیتی در نیمه دوم ادامه داشت. او در میانه زمین توپ‌ربایی کرد و درحالی‌که هالند از سمت چپ او به حرکت درآمده بود، به سمت دروازه شفیلد پیشروی کرد. محرز نیازی به هالند نداشت و با عبور از رابینسون توپ را با آرامش وارد دروازه شفیلد کرد تا دومین گل امشب او به ثمر برسد.

1855389

پنج دقیقه بعد محرز موفق شد برای سومین بار گلزنی کند. گریلیش با ارسالی دقیق توپ را روی خط محوطه جریمه به محرز رساند که یارگیری نشده بود. او توپ را به همان جایی فرستاد که دو گل اول خود را به ثمر رسانده بود. این اولین بار بود که در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس یک ستاره موفق به هت‌تریک در ومبلی می‌شد.

1855390

دیدگاه‌ها