کد خبر : 1922765 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 14:13 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

استون ویلا و یک بازی بد بی‌موقع!

استون ویلا در حالی به کسب رتبه‌های بالاتر امیدوار بود که تساوی بد موقع مقابل برنتفورد روند پیروزی‌های آن‌ها را قطع کرد.

استون ویلا و یک بازی بد بی‌موقع!

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا پس از 5 هفته پیروزی متوالی مقابل برنتفورد متوقف شد تا شاگردان امری از صعود به رتبه‌های بالاتر باز بمانند.

استون ویلا روز گذشته در حالی به مصاف برنتفورد رفت که فاصله‌ای شش امتیازی با رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشت. شاگردان امری که 5 پیروزی متوالی کسب کرده بودند، امید زیادی به برتری مقابل برنتفورد داشتند تا فاصله با نیوکاسل را به سه امتیاز کاهش دهند اما در نهایت این دیدار به تساوی انجامید.

1855740

استون ویلا به مانند هفته‌های گذشته نتوانست در زمین برنتفورد بازی خوبی به نمایش بگذارد و در دقیقه 65 ایوان تونی دروازه آن‌ها را گشود. شاگردان امری در نهایت با گل دقیقه 87 داگلاس لوئیز توانستند حداقل یک امتیاز را از این مسابقه بگیرند.

عملکرد نه چندان خوب استون ویلا مورد تایید اونای امری نیز بود. او پس از دیدار روز گذشته گفت: "همیشه پس از مسابقه بازی تیم را تحلیل می‌کنم و سعی می‌کنم روی نحوه بازی بازیکنانم تمرکز کنم. امروز واقعا خوب نبودیم و کسب یک امتیاز بسیار خوب بود. برنتفورد تیم بسیار خوبی است. آن‌ها فقط دو بازی در خانه باخته‌اند. از قبل می‌دانستم کارمان در این زمین سخت خواهد بود. کار پس از عقب افتادن سخت‌تر هم شد. از عملکرد تیمم راضی نیستم اما به هر حال کسب یک امتیاز خوب بود."

1855741

استون ویلا با حضور اونای امری کاملا نسبت به ابتدای فصل متحول شده است. آخرین شکست آن‌ها به 29 بهمن مقابل آرسنال بازمی‌گردد. پس از آن، شاگردان امری 7 پیروزی و 2 تساوی کسب کردند. ویلا با این تساوی 51 امتیازی شد و پشت سر تاتنهام 53 امتیازی در رتبه ششم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها