کد خبر : 1922767 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 14:22 | 23.8K بازدید | 11 دیدگاه

برای او آرزوی موفقیت می‌کنم؛

وفایی: سالیوان گفت بیا با هم دوست باشیم!

اتفاقات رخ داده بین حسین وفایی و رونی سالیوان همچنان در رأس اخبار قرار دارد.

وفایی: سالیوان گفت بیا با هم دوست باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، رونی اوسالیوان در مسابقه‌ای که شاید بتوان برای آن از لفظ کینه‌توزانه استفاده کرد موفق شد با نتیجه 13-2 حسین وفایی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان راه پیدا کند.

پیش از این مسابقه استیو دیویس قهرمان شش دوره جهان بعد از صحبت‌هایی که وفایی درباره سالیوان مطرح کرد این اسنوکر باز ایرانی را به بی‌احترامی متهم کرده بود.

1855745

اوسالیوان در جریان پیروزی 5-0 مقابل وفایی در مقدماتی مسابقات مسترز آلمان در سال 2021 نیز مشابه این کار را انجام داده بود که به نظر می‌رسید شروع مشکلات وفایی با قهرمان هفت دوره جهان از همین جا بوده باشد.

اوسالیوان که به راحتی موفق شد وفایی را شکست دهد و به مرحله بعد اسنوکر قهرمانی جهان صعود کند درباره اتفاقات رخ داده گفت: "این‌طور نیست که نظرات را شخصاً قبول کنم، احتمالاً پنج یا شش نفر در طول حرفه‌ام چیزی گفته‌اند که به من انگیزه داده است تا به خودم ثابت کنم که هنوز هم می‌توانم بازی کنم.

1855746

من سالی بین 50 تا 100 مسابقه بازی می‌کنم و باید همه را شکست دهم، هیچ فایده‌ای ندارد که به یک بازیکن و کاری که او انجام داده است فکر کنم. من چیزی به او نمی‌گویم. آن کتاب سیاه کوچک در من حبس شده است. فکر می کنم این به نوعی به من کمک می‌کند."

وفایی هم بعد از شکست به سالیوان گفت: "همه اتفاقات برای مردم خوب بود و حالا اسنوکر را در راس اخبار می‌بینید، اسنوکر بدون من فقط متشکل از یک سری بازیکنان خسته کننده است بنابراین خوب است که شخصیت خوبی داشته باشید. این باعث می‌شود مردم بیشتر به این ورزش علاقه‌مند شوند.

1855747

امسال من به بهترین بازیکنی که تا به حال این بازی را انجام داده باختم. او به من گفت، بیا دوباره با هم دوست باشیم. همه چیز مثل قبل برگشته است و من آرزو می‌کنم او برنده مسابقات شود زیرا او برای این ورزش خیلی خوب است."

اوسالیوان با شکست دادن جاد ترامپ در فینال سال 2022، حالا رکورد هشتمین عنوان قهرمانی جهان را هدف قرار داده است. این مرد انگلیسی در مرحله یک چهارم نهایی با لوکا برسل بازی خواهد کرد؛ این بازیکن بلژیکی که جمعه شب مارک ویلیامز قهرمان سه دوره جهان را با نتیجه 13 بر 11 شکست داد.

دیدگاه‌ها