کد خبر : 1922768 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 14:38 | 37.9K بازدید | 15 دیدگاه

رئال باشگاهی متفاوت است

پی اس جی نه، رویایم بازی برای رئال بود

آنتونیو رودیگر فاش ساخت که از پی اس جی هم پیشنهاد داشت ولی او همیشه در رویای بازی برای رئال مادرید به سر می‌برد.

پی اس جی نه، رویایم بازی برای رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر در تابستان سال گذشته و پس از اتمام قراردادش با چلسی به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید پیوست. گفته می‌شد او از بارسا و یوونتوس هم پیشنهاد داشت و حال در مصاحبه جدیدش فاش کرد که پیشنهادی از پی اس جی هم دریافت کرده بود.

1804476

رودیگر که در فصل جاری توانسته به ترکیب ثابت رئال هم برسد، در مورد پیشنهاد پی اس جی گفت: «شایعات در مورد انتقال من زیاد بود و هر زمان که صحبت از پی اس جی می‌شد، به خودم می‌گفتم این چیزی نیست که به دنبالش باشم. پیشنهاد پی اس جی خوب بود و من برای آنها احترام زیادی قائلم ولی رئال مادرید قابل مقایسه با هیچ باشگاهی نیست. وقتی نام رئال به میان می‌آید، دیگر نباید به پیشنهادات دیگر فکر کرد.»

رودیگر در مورد دریافت نامه از فلورنتینو پرز در سال 2016 گفت: «برایم باورکردنی نبود. سال 2016 نامه‌ای از رئیس دریافت کردم که در آن برایم آرزوی بهبودی و ریکاوری سریع کرده بود. از آن روز به بعد همیشه به خودم می‌گفتم روزی باید برای رئال بازی کنم و بالاخره آن روز خواهد رسید. آن نامه را الان مادرم در اختیار دارد.»

پیوستن به رئال: «وقتی با چلسی فاتح لیگ قهرمانان شدم، به خودم گفتم حالا زمانی است که می‌توانم به رئال بروم. می‌دانستم در فهرست رئال قرار دارم و همیشه نیز دوست دارم در طرف برنده باشم. در رئال شما همیشه در طرف برنده هستید.»

دیدگاه‌ها