کد خبر : 1922787 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 15:23 | 6.6K بازدید | 6 دیدگاه

هواداران توقع برد و قهرمانی دارند؛

پیروانی: خواهش می‌کنم استادیوم را سریعا درست کنید

افشین پیروانی دقایقی پیش از آغاز دربی از مسئولان درخواست کرد تا بازسازی سکوهای استادیوم آزادی را هر چه سریع‌تر به پایان برسانند.

پیروانی: خواهش می‌کنم استادیوم را سریعا درست کنید

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی پس از ورود کاروان پرسپولیس به استادیوم آزادی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در گفت‌وگویی کوتاه اظهار داشت: انشالله یک بازی خوب انجام بدهیم. شرایط خوب است و تیم خوبی داریم. ما پرسپولیس هستیم و پرطرفداریم و همیشه توقع برد و قهرمانی از ما هست. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که یک بازی خوب انجام بدهیم و پیروز میدان شویم.

وی در خصوص تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: ما تصمیم‌گیرنده نیستیم. البته سالیان سال است که قانون دربی تهران، ۵۰-۵۰ است اما فکر می‌کنم امروز ۱۰-۱۰ است و به ۵۰-۵۰ هم نمی‌رسد. من دیروز هم در جلسه گفتم به جای اینکه اینقدر پروژه افتتاح کنند، اینجا را درست کنند.

پیروانی افزود: اینجا یک استادیوم قدیمی است و نماد محسوب می‌شود‌. بازی‌های تیم ملی، پرسپولیس و تیم‌های دیگر در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و خواهش من این است که هرچه زودتر این سکوها را درست کنند، چون زمانی که از داخل نگاه می‌کنی، سکوهای خراب اصلا شکل و و شمایل خوبی ندارد. چند روز دیگر تیم‌ ملی می‌خواهد بازی کند و مسابقات آسیایی هم هست؛ شاید حرف ما تاثیر نداشته باشند، اما دو-سه تا از پروژه‌هایی که قصد افتتاح آن را دارند، کم کنند و آزادی را درست کنند.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه افزایش سهمیه تماشاگران گفت: همان ۱۵ هزار تاست. ۷۵۰۰ تا ما و ۷۰۰۰ تا هم تیم حریف اما این تصمیم اصلا قشنگ نبود.

پیروانی در پایان در پیش‌بینی از نتیجه بازی امروز گفت: امیدوارم پیروز باشیم.

دیدگاه‌ها