کد خبر : 1922789 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 15:26 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان امیدوار به نتیجه در تبریز با این ۱۱ نفر

سیدمجتبی حسینی نفرات اصلی تیمش در دیدار با تراکتور را مشخص کرد.

پیکان امیدوار به نتیجه در تبریز با این ۱۱ نفر

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم‌های تراکتور و پیکان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم قرار می‌گیرند.

محمدرشید مظاهری، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، محمدعلی کاظمی، محمدحسین فلاح، منصور باقری، غلامرضا ثابت‌ایمانی، محمدجواد آزاده، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی و ابراهیم صالحی ۱۱ بازیکن پیکان هستند که در ترکیب ابتدایی برابر تراکتور حضور دارند.

رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم است، نوروزی‌فرد و بدرقه دو مدافع میانی هستند که روی دست آنها کاظمی و فلاح در سمت راست و چپ خط دفاعی به میدان می‌روند.

منصور باقری و غلامرضا ثابت‌ایمانی، هافبک‌های دفاعی و میانی پیکان برابر تراکتور هستند که جلوتر از آنها محمدجواد آزاده و محمد لطفی وینگرهای راست و چپ خواهند بود و لیموچی و صالحی در خط حمله هستند.

شرزود تمیروف، مهاجم پیکان به دلیل آسیب‌دیدگی از فهرست پیکان خارج شده و برخلاف هفته‌های قبل در لیست این دیدار نیست و امیر شبانی هم پس از مصدومیت و تعویض مقابل صنعت نفت آبادان، غایب است.

سامان فلاح، مدافع تاثیرگذار پیکان نیز بخاطر حادثه‌ای که برای او اتفاق افتاده، همچنان بخاطر مصدومیت غایب است و دانیال جهانبخش نیز دیگر بازیکن این تیم خواهد بود که تیم پیکان را همراهی نمی‌کند.

دیدگاه‌ها