کد خبر : 1922795 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 15:45 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

جشن 20 هزار نفره هواداران برمن در برلین

وردربرمن در دیدار با هرتا برلین به روند 6 بازی بدون برد خود پایان داد تا 20 هزار هوادار این تیم جشن بزرگی در برلین برپا کنند، جشنی که از زمان صعود برمن به بوندس‌لیگا، نظیر نداشته است.

جشن 20 هزار نفره هواداران برمن در برلین

به گزارش "ورزش سه"، در یک روز گرم و آفتابی، 10 هزار نفر از این هواداران پیاده به سمت ورزشگاه المپیک رفتند تا بازی تیم‌شان در زمین هرتا برلین را از نزدیک تماشا کنند. آنها در ورزشگاهی که جای سوزن انداختن نداشت، جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند تا تیم‌شان برابر هرتا بدرخشد و پس از سوت پایان نیز، بازیکنان تا دقایقی در زمین ماندند تا همراه طرفداران جشن بگیرند.

اوله ورنر، مربی برمن بعد از مسابقه درباره جوی که هواداران ایجاد کرده بودند، گفت: «تجربه ویژه‌ای بود. من هم به اندازه بقیه لذت بردم و برایم مهم بود.» ماروین داکش، قهرمان برمن که با هت تریک خود به برد 4 بر 2 تیمش کمک کرد نیز درباره جو ورزشگاه گفت: «باورنکردنی بود! وای! آنها به ما انرژی مضاعفی دادند.» کاپیتان مارکو فریدل به حرف‌های او اضافه کرد: «هیچ‌وقت چیزی شبیه به این را در یک مسابقه بوندس‌لیگا تجربه نکرده بودم. هزاران بار تشکر از کسانی که آنجا بودند.» جشن و پایکوبی در اتوبوس برمن ادامه داشت و آنها سفر 4 ساعته‌شان را با خوشحالی به پایان رساندند. در مقابل، هرتا برلین اکنون 7 بازی بدون برد مانده و پال داردای سومین دوره حضورش روی نیمکت هرتا را با باخت شروع کرد.

دیدگاه‌ها