کد خبر : 1922796 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 16:17 | 53.4K بازدید | 7 دیدگاه

وقتی به او بازی نمی‌دهم، بدخلقی می‌کند

گواردیولا: من این نبرد را به محرز باختم

پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر شفیلدیونایتد فاش کرد که ریاض محرز هر زمان در ترکیب قرار نمی‌گیرد، واکنشی منفی نشان می‌دهد، با این وجود از بازی دادن به او راضی است.

گواردیولا: من این نبرد را به محرز باختم

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز که در دو بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن یک دقیقه هم به میدان نرفته بود، دیروز در بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس از سوی پپ گواردیولا در ترکیب ثابت سیتی قرار گرفت و هت تریک کرد. او اینگونه پاسخ اعتماد پپ را داد و یک تنه سیتی را به فینال برد. محرز در فصل جاری جایگاه خوب خود را از دست داده و در 38 بازی (29 بازی ثابت)، 15 گل زده و هشت پاس گل نیز داده است. محرز اولین بازیکن از سال 1958 است که در نیمه نهایی جام حذفی موفق به زدن سه گل می‌شود.

1855710

گواردیولا که از نمایش محرز بسیار راضی بود، در مورد او به خبرنگاران گفت: «هر زمان که به محرز بازی نمی‌دهم، او بدخلقی می‌کند. او همیشه همین‌طور است و به من نشان می‌دهد که از نیمکت‌نشینی ناراضی است. من این نبرد را به محرز باختم چون دوست داشتم او درک کند چقدر برای تیم بازیکن مهمی است.»

1855390

پپ ادامه داد: «می‌توانستم به او بازی ندهم ولی محرز بازیکن خاصی است و عشقش به فوتبال را ستایش می‌کنم. بی‌نهایت برای او خوشحالم و امیدوارم در بازی‌های بعد نیز همین‌قدر خوب و موثر کار کند. ما هنوز چالش‌های سختی را پیش رو داریم.»

دیدگاه‌ها