کد خبر : 1922802 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 16:05 | 30.1K بازدید | 31 دیدگاه

بازی پرتماشاگرتر از دربی در تبریز! (عکس)

هواداران تراکتور حضور پرشوری در ورزشگاه آزادی داشته‌اند.

بازی پرتماشاگرتر از دربی در تبریز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هفته‌ها طبقه دوم ورزشگاه آزادی با توجیه مسائل ایمنی بسته بود، پس از تجمع هواداران بدون بلیت، درهای طبقه دوم باز شد تا گروهی از تماشاگران وارد سکوهای طبقه دوم بشوند و شش سکو را پر کنند.

این در حالی است که از هفته‌ گذشته شورای تامین و فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتند که تنها 15 هزار بلیت از 78 هزار صندلی سکوی ورزشگاه آزادی فروخته شود تا فوتبال ایران به استقبال یکی از کم‌تماشاگرترین و در عین حال حساس‌ترین شهرآوردها برود.

با این حال نکته مهم اینکه 700 کیلومتر آن‌طرف‌تر در ورزشگاه یادگار امام تبریز، هواداران تراکتور بدون محدودیت در استادیوم خانگی خود حضور یافته‌اند تا با حضور بیش از چهل‌هزار نفری، پرتماشاگرترین بازی هفته را به خود اختصاص دهند.

1855808

البته باتوجه به اینکه هواداران سپاهان نیز برای حضور در استادیوم نقش جهان محدودیتی ندارند، احتمال دارد آنها در دیدار مقابل ملوان رکورد طرفداران تراکتور را هم بشکنند تا دربی سومین بازی پرتماشاگر هفته باشد.

نکته جالب اینکه حالا باید دید پس از بازشدن درهای طبقه دوم، هفته آینده پرسپولیس و استقلال امکان میزبانی از آزادی و استفاده از طبقه دوم را خواهند داشت یا خیر.

1855809

دیدگاه‌ها