کد خبر : 1922804 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 16:16 | 17.5K بازدید | 10 دیدگاه

چلسی برای لیائو با اسپورتینگ مذاکره می‌کند!

چلسی در پی خرید رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان است و به مدیر برنامه‌های او قول داده اگر لیائو این تابستان میلان را ترک کند و به لندن برود، جریمه 20 میلیون یورویی او را به اسپورتینگ بپردازد.

چلسی برای لیائو با اسپورتینگ مذاکره می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، لیائو در سال 2018 به عنوان بازیکن آزاد از اسپورتینگ رفت و روانه باشگاه لیل فرانسه شد. همین مسئله یک دعوای حقوقی را پیش آورده است. به این ترتیب، طلب 20 میلیون یورویی اسپورتینگ سبب شده تا مذاکرات تمدید قرارداد لیائو با میلان تحت‌الشعاع قرار بگیرد و با توجه به اینکه او تا 2024 با میلان قرارداد دارد، در صورتی که قرارداد جدیدی امضا نکند، تابستان فروخته می‌شود تا میلان او را به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد. 

روزنامه آبولا، چاپ پرتغال، گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه رییس باشگاه اسپورتینگ به همراه معاونش و مدیر بخش استراتژی باشگاه به لندن رفته‌اند تا با مدیران چلسی و بارسلونا دیدار کنند. گفته می‌شود نماینده‌های بارسا و چلسی درباره وضعیت لیائو با مدیران اسپورتینگ حرف زده‌اند و قول داده‌اند در صورت جذب او، 20 میلیون یورویی که اسپورتینگ طلب می‌کند را بپردازند. 

با این حال، منابع خبری در ایتالیا مطمئن هستند که لیائو به تمدید قراردادش با میلان بسیار نزدیک شده است. با توجه به قهرمانی میلان در لیگ ایتالیا و صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، می‌توان گفت این غول خفته دوباره بیدار شده و دلیلی ندارد که لیائو با وجود درخششی که همراه میلان داشته، بخواهد این تیم را ترک کند.

دیدگاه‌ها