کد خبر : 1922807 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 17:20 | 9.5K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوارم رئال به فینال برود

توتی: بعد از رم، عاشق رئال مادرید هستم

فرانچسکو توتی از رئال به عنوان تیم دوم خود یاد کرد و ابراز امیدواری کرد رئال با شکست سیتی به فینال لیگ قهرمانان برود.

توتی: بعد از رم، عاشق رئال مادرید هستم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شب گذشته رئال مادرید و سلتا یک میهمان ویژه داشت. فرانچسو توتی، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه رم، در برنابئو حاضر بود و پیروزی کهکشانی‌ها را از نزدیک نظاره کرد. توتی که چند سالی است از فوتبال بازنشسته شده، در مصاحبه‌های مختلف گفته است که دوست داشت برای رئال بازی کند، ولی عشقش به رم هرگز این اجازه را نداد. توتی سابقه تشویق شدن در برنابئو توسط هواداران رئال را نیز دارد. او امروز در کمپ والدبباس نیز حاضر شد و با رئالی‌ها دیدار کرد.

1855826

توتی در مصاحبه با تلویزیون رئال مادرید گفت: «حس بسیار خوبی داشتم. اولین بار بود از روی سکوها بازی رئال را تماشا می‌کردم و قبلا همیشه در زمین به عنوان رقیب برابر رئال قرار می‌گرفتم. من در برنابئو تشویق شده‌ام که حس بی‌نظیری بود و آن را در تمام عمرم در یاد خواهم داشت. برنابئو به شما عشق و انگیزه فوتبال را تزریق می‌کند.»

توتی در مورد کارلو آنچلوتی گفت: «من و آنچلوتی ارتباط بسیار خوب و دوستانه‌ای داریم. او یک انسان واقعی است و همیشه حس مثبتی به شما منتقل می‌کند. او این امکان را برایم فراهم کرد تا از باشگاه رئال مادرید دیدن کنم و حالا اینجا هستم. بعد از رم من عاشق رئال هستم و رئال تیم دوم من است. باشگاهی که همیشه از من حمایت کرده و من نیز همواره تحسینش کرده‌ام.»

1855885

توتی در مورد دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی گفت: «این بازی مثل یک فینال است. بازی بین دو رقیب قدرتمند و بزرگ برگزار می‌شود و در زمین شاهد بهترین ستاره‌های فوتبال دنیا خواهیم بود. در این بازی هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد. من هوادار رئال هستم و امیدوارم به فینال برود.»

دیدگاه‌ها