کد خبر : 1922819 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 17:39 | 36.2K بازدید | 9 دیدگاه

رئیس اتلتیکو مادرید:

مسی و رونالدو به اسپانیا برگردند عالی می‌شود!

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، در آستانه دیدار با بارسلونا می‌گوید دوست دارد هم لیونل مسی و هم کریستیانو رونالدو به فوتبال اسپانیا برگردند.

مسی و رونالدو به اسپانیا برگردند عالی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و اتلتیکو مادرید تا دقایقی دیگر در یکی از دیدارهای بزرگ فصل لالیگا به مصاف هم می‌روند.

در آستانه مسابقه خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در پاسخ به سوالات خبرنگاران از صحبت کردن درباره لئو مسی و شایعات درباره بازگشت قریب‌الوقوع او به بارسا خودداری کرد. اما انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، به سوالات درباره این موضوع پاسخ داد.

سرزو در پاسخ به خبرنگاران که از او درباره بازگشت مسی به بارسا می‌پرسیدند، گفت بازگشت اسطوره آرژانتینی خبری بسیار عالی است و او دوست دارد نه تنها مسی، بلکه کریستیانو رونالدو، اسطوره رئال مادرید، هم به تیم سابقش برگردد. رئیس اتلتیکو گفت دلش برای حضور مسی و رونالدو در لالیگا تنگ شده است.

1854302

در آستانه دیدار دو تیم بارسا و اتلتیکو، بر اساس سنت هر ساله، مدیران دو باشگاه با هم ناهار می‌خورند. مراسم ناهار مشترک هیات‌مدیره دو باشگاه امروز ساعتی پیش از شروع مسابقه دو تیم در نوکمپ، در محل باشگاه تنیس بارسلونا برگزار شد.

خبرنگاران ابتدا به سراغ لاپورتا رفته و نظرش را درباره بازگشت مسی پرسیدند. رئیس بارسا تمایلی به صحبت در این باره نداشت و گفت: "تنها کاری که من امروز ظهر دارم دیدار با سرزو و هیات‌مدیره اتلتیکو و خوردن ناهار با آنهاست".

اما انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، در مواجهه به سوالی مشابه به خبرنگاران گفت: "بازگشت مسی به لالیگا به نظر من اتفاقی بی‌نظیر است. بازگشت کریستیانو رونالدو هم همین‌طور. هر دوی آنها همچنان در حال بازی هستند و اگر هر دو به فوتبال اسپانیا برگردند عالی می‌شود".

1553079

دیدگاه‌ها