کد خبر : 1922826 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 17:59 | 33.6K بازدید | 3 دیدگاه

تعویض اجباری کاپیتان تاتنهام: مصدومیت بعد از 5 گل!

هوگو لوریس، دروازه‌بان تاتنهام، که در نیمه اول دیدار این تیم مقابل نیوکسل 5 گل دریافت کرد بین دو نیمه به دلیل مصدومیت تعویض شد.

تعویض اجباری کاپیتان تاتنهام: مصدومیت بعد از 5 گل!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که امشب در هفته سی و دوم لیگ برتر به سنت جیمز پارک رفته بود تا در یک بازی خارج از خانه با نیوکسل دیدار کند، در نیمه اول از نظر دفاعی عملکردی فاجعه‌بار داشت و 5 بار دروازه‌اش را باز شده دید.

بین دو نیمه شاهد اولین تبعات این عملکرد ضعیف بودیم و هوگو لوریس دروازه‌بان تاتنهام که بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بسته بود، تعویض شد تا نشان دهد کادر فنی اسپرز از عملکرد او به شدت ناراضی است و برای لوریس در دریافت پنج گل نقش قابل‌توجهی قائل است.

1855908

به محض شروع نیمه دوم فریزر فاستر، دروازه‌بان دوم تاتنهام، به جای او وارد زمین شد.

عملکرد وحشتناک تاتنهام در نیمه اول و به خصوص در بیست دقیقه اول مسابقه که باعث دریافت چهار گل شد هواداران را از بازیکنان این تیم خشمگین کرده است. نیوکسلی‌ها در دقیقه 2 گلزنی را توسط جیکوب مورفی آغاز کردند. جولینتون در دقیقه 6 دومین گل را وارد دروازه لوریس کرد. مورفی در دقیقه 9 دومین گلش را به ثمر رساند و الکساندر آیساک در دقیقه 19 شروع وحشتناک تاتنهام را کامل کرد. خود آیساک دو دقیقه بعد پنجمین گل تیمش را وارد دروازه سنگربان فرانسوی تاتنهام کرد.

بعد از پایان بازی، تاتنهام اعلام کرد هوگو لوریس در نیمه اول این مسابقه مصدوم شده و قادر به ادامه حضور در نیمه دوم نبوده است. 

1855909

دیدگاه‌ها