کد خبر : 1922828 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 20:28 | 20K بازدید | 9 دیدگاه

اتفاق عجیبی که در لیگ رخ نداده بود

هوادار ۱- گل گهر ۱: یک‌ امتیاز تسلی بخش برای ساکت

بازی حساس و پرحاشیه هوادار و گل گهر با تساوی یک یک به پایان رسید.

هوادار ۱- گل گهر ۱: یک‌ امتیاز تسلی بخش برای ساکت

به گزارش ورزش سه، اغلب لحظات این مسابقه به جنگ‌های میانه میدان گذشت و بعد از اتفاقات عجیب نیمه اول روی تکرار سه باره یک ضربه پنالتی که در دقیقه ۳۰  توسط پورقاز به گل تبدیل شد در نیمه دوم با حال و هوای متفاوتی انجام شد و گل گهر حمله کرد و در دقیقه ۵۴ رضا شکاری گل تساوی را به ثمر رساند. گل گهر در بازی امشب ۴۵ امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز نسبت به تراکتور در رده پنجم قرار گرفت. آن‌ها با این مساوی به دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس می‌روند.

📆هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ ۱۴۰۲/۲/۳، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه شهدای پاس قوامین تهران
🏁داوران: میثم حیدری، حسن انتظاری، نجف پناهی، میثم عباس‌پور؛ ناظر داوری: اکبر بخشی‌زاده

هوادار

محمدرضا خالدآبادی، مهدی عبدی، عزت‌الله پورقاز، صائب محبی، مرتضی منصوری (۸۲- مسعود شجاعی)، حسین صادقی، سپهر روزی طلب (۵۷- فریبرز گرامی)، حسین ابراهیمی (۴۶- محمد میری)، محمد چهار محالی (۴۶- نیما انتظاری)، داریوش شجاعیان (۵۷- امیرحسین خدامرادی) و محمدجواد محمدی
سرمربی: ساکت الهامی

گل گهر

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری (۸۰-بهنام برزای)، علی اصغر عاشوری، رضا شکاری (۸۰- یونس شاکری)، امیر جعفری، سیدمحمدرضا حسینی (۸۰- وسلی گومز)، مسیح زاهدی، محمد خدابنده‌لو، امین پورعلی (۶۴- کی روش استنلی)
سرمربی: سعید الهویی

⚽شرح گل:
هوادار یک- گل گهر صفر (دقیقه ۳۰: عزت الله پور قاز): بعد از اعلام پنالتی روی جواد محمدی و تکرار سه باره پنالتی توسط داور و بیرون کشیدن تیم توسط الهویی و توقف هفت دقیقه‌ای سرانجام عزت پورقاز به زیبایی و‌ خلاف جهت فروزان گل اول هوادار را به ثمر رساند.
هوادار یک- گل گهر یک (دقیقه ۵۴: رضا شکاری): امیر جعفری از سمت چپ ارسال کرد و رضا شکاری درحالی که مرتضی منصوری جا مانده بود گل تساوی را با ضربه سر زد.

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۳: شوت محمدرضا حسینی را خالد آبادی گرفت.
دقیقه ۷+۴۵: ضربه خطرناک عاشوری از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.
دقیقه ۳+۹۰: شوت وسلی از بالای دروازه هوادار به بیرون رفت.

📌اتفاق ویژه:
نیمه اول این بازی پس از اعلام پنالتی به سود هوادار ملتهب شد. داور دو پنالتی اول عزت پورقاز را که توسط فروزان مهار شده بود مردود اعلام کرد تا در سومین ضربه پورقاز بالاخره موفق به گلزنی بشود. اعتراضات گل‌گهری‌ها و از جریان افتادن مسابقه از مهم‌ترین رویدادهای این بازی بود.

🔴*حواشی:
* داور برخورد آرمین سهرابیان و محمد جواد محمدی را در دقیقه ۱۸ به سود هوادار پنالتی تشخیص داد.
* عزت پورقاز پنالتی را خراب و داور به علت جلو آمدن گلر آن را تکرار کرد و بعد از این موضوع درگیری بین بازیکنان بالا گرفت.
* بعد از اینکه پورقاز پنالتی دوم را هم خراب کرد داور به خاطر حضور بازیکنان و گلر مجددا تکرار داد و همین موضوع حواشی را ایجاد کرد.
*سعید الهویی پس از اعتراضات شدید بازیکنان تیمش به تکرار پنالتی‌های هوادار، برای آرام کردن شاگردانش آنها را کنار خط جمع کرد و پس از دقایقی بازی از سر گرفته شد.
 * گل گل‌گهر زمانی به ثمر رسید که این تیم به علت مصدومیت روزی طلب و‌ بیرون رفتنش ده نفره بود.
* سپهر روزی طلب از ناحیه کتف دچار مصدومیت و به بیرون زمین منتقل شد و الهامی به ناچار دست به تعویض اجباری زد. گل گل‌گهر زمانی به ثمر رسید که این تیم به علت مصدومیت روزی طلب و‌ بیرون رفتنش ده نفره بود.

دیدگاه‌ها