کد خبر : 1922840 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 18:46 | 44.3K بازدید | 27 دیدگاه

فصل بعد نتایج بهتری کسب می‌کنیم

خمس: دوست دارم قول قهرمانی تراکتور را بدهم، اما...

سرمربی اسپانیایی تراکتور با زیرکی خاص از قول قهرمانی تراکتور برای فصل آینده فرار کرد.

خمس: دوست دارم قول قهرمانی تراکتور را بدهم، اما...

به گزارش “ورزش سه” پاکو خمس در نشست خبری بعد بازی مقابل پیکان، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: حریف برای زدن گل تساوی، باید خیلی شانس می‌آورد، نیمه اول خوب کار کردیم و باید چهار گل به ثمر می‌رساندیم؛ اما روی این موضوع باید کار کنیم که چرا نتوانستیم به گل‌های بیشتری دست یابیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلایل روی آوردن تراکتور به شوت از راه دور در نیمه اول، گفت: شوت‌زنی یکی از راه‌های گلزنی است. ما همه جوره روی دروازه پیکان موقعیت ایجاد کردیم و صرفاً به شوت‌زنی اکتفا نکرده بودیم. در نیمه اول که باد به نفع‌مان بود، روی شوت‌زنی برنامه‌ریزی کرده بودیم.

او در واکنش به این سوال که آیا شاهد تراکتور ایده‌آل شما بودیم؟ گفت: نمایش تراکتور در نیمه اول ایده‌آل بود؛ البته باید موقعیت‌های گلزنی را تبدیل به گل می‌کردیم. اما نیمه دوم شرایط جوی کار را سخت کرد و در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و اگر می‌توانستیم ضربات نهایی را بهتر بزنیم، بازی چهار بر صفر می‌شد.

خمس با بیان اینکه ما همواره برای زدن ضربات آخر تمرین می‌کنیم، گفت: برخی نواقص را می‌توان با تمرین بیشتر رفع کرد. اما گلزنی استعداد ذاتی است. امروز در تمام‌کنندگی مشکل داشتیم؛ وگرنه نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی تراکتور‌ با تشکر از حمایت هواداران، گفت: از تماشاگران به خاطر حمایت در زیر باران و هوای سرد تشکر می‌کنم. شاید هواداران دیگر تیم‌ها اینطور حمایت نمی‌کنند. با حضور آنان کار ما راحت می‌شود و امیدوارم در بازی با نساجی هم ما را حمایت کنند؛ چرا که به سه امتیاز بازی‌های آینده نیاز داریم.

خمس در خصوص دلایل عدم حضور محمد عباس‌زاده در ترکیب اصلی و شایعات مطرح شده در این زمینه، گفت: من راجع به موضوعات جدی صحبت می‌کنم و در خصوص شایعات حرف نمی‌زنم. موضوع خاصی وجود ندارد.

سرمربی تراکتور در رابطه با سوال خبرنگاری در رابطه با اینکه آیا قول قهرمانی در فصل بعدی را می‌دهید، گفت: دوست داشتم قول قهرمانی در فصل آتی را بدهم، ولی نمی‌توانم بابت نتایج قول دهم. اما می‌توانم این اطمینان را بدهم که تلاش لازم را انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران در رابطه با عملکرد هاشم‌نژاد و قنبری و عدم حضور عباس‌زاده در ترکیب اصلی، گفت: پست محمد عباس‌زاده با مهدی هاشم‌نژاد و قنبری متفاوت است و مادامی که من سرمربی هستم در این رابطه تصمیم خواهم گرفت.

دیدگاه‌ها