کد خبر : 1922843 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 18:57 | 36.8K بازدید | 40 دیدگاه

برای شرکت در تورنمنت کافا قلعه‌نویی نظر می‌دهد

تیموریان: استقلال سوار بازی بود، امیدوارم قهرمان شوند

مربی تیم ملی می‌‌گوید که برای حضور یا کناره‌گیری از تورنمنت کافا، امیر قلعه‌نویی باید نظر بدهد.

تیموریان: استقلال سوار بازی بود، امیدوارم قهرمان شوند

به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی و دستیار امیر قلعه‌نویی، پس از برگزاری دربی پایتخت و در جمع خبرنگاران گفت: من از دقیقه یک اینجا بودم، ولی متأسفانه در دقیقه 30 توانستم وارد استادیوم شوم تا جایم را پیدا کنم. جایمان مشخص نبود و متأسفانه این ناهماهنگی‌ها همیشه هست.

او ادامه داد: حالا تا دقیقه 87 که من دیدم، به نظرم استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و سوار بازی بود. پرسپولیس نیز روی ضدحملاتی که طراحی کرده بودند، به استقلال ضربه می‌زد.

مربی تیم ملی اضافه کرد: اینگونه مسائل نیز در دربی پیش می‌آید و برای هر 2 تیم حساس است. بالاخره استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند. امیدوارم که استقلال در انتهای فصل قهرمان شود.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا گفت: یک جلسه با مدیران فدراسیون و کادرفنی تیم ملی در این هفته برگزار می‌شود و آقایان قلعه‌نویی، نبی و تاج برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌اند. ان‌شاءالله بتوانیم برنامه خوب و در خور شأن بچه‌های تیم ملی مهیا کنیم تا با قدرت در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم.

تیموریان در پایان و درخصوص اینکه اگر روسیه در تورنمنت کافا شرکت نکند، آیا تیم ملی نیز از حضور در این مسابقات کناره‌گیری خواهد کرد یا خیر، گفت: این را من نمی‌دانم و آقای قلعه‌نویی باید نظر بدهند.

دیدگاه‌ها