کد خبر : 1922848 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 18:55 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدال سرنوشت‌ساز لیگ با این ۲۲ نفر

نفرات اصلی تیم‌های صنعت نفت و نساجی مشخص شدند.

جدال سرنوشت‌ساز لیگ با این ۲۲ نفر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان عبدالله ویسی پس از یک پیروزی ارزشمند مقابل مس کرمان و متوقف‌کردن پیکان در دیدار بیرون از خانه، امشب در آبادان میزبان نساجی مازندران خواهد بود که اخیراً سرمربی خود را تغییر داده و در نخستین بازی با حضور او به تساوی برابر آلومینیوم اراک رسیده است.

صنعت نفت و نساجی مازندران در شرایطی از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه تختی آبادان به‌مصاف هم رفتند و یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر را برگزار می‌کنند که شاگردان ویسی امید زیادی دارند با برتری در این مسابقه به یک امتیازی مس کرمان برسند و امیدهایشان برای بقا در لیگ برتر را زنده نگه دارند.

فرزین گروسیان، محمد طیبی، فیاض میردورقی، یوسف وکیا، امید خالدی، احمد شریعت‌زاده، فردین یوسفی، رحیم آلبوغیبش، طالب ریکانی، مهدی ممی‌زاده و شاروف موخوتدینوف ۱۱ بازیکن اصلی صنعت نفت هستند که مقابل نساجی به میدان می‌روند.

نساجی مازندران هم با ترکیب علیرضا حقیقی، حامد شیری، محمدرضا مهدی‌زاده، احسان قهاری، متین کریم‌زاده، محمد شریفی، علی داوران، ایوب کلانتری، حسین زامهران، علی شجاعی و آداما نیان دیدار مقابل صنعت نفت را آغاز می‌کند.

مهرداد عبدی، هافبک دفاعی نساجی مازندران به‌خاطر سه‌کارته‌بودن و محرومیت، از ترکیب این تیم خارج شده تا تنها تغییرشان نسبت به هفته قبل برابر صنعت نفت باشد.

دیدگاه‌ها