کد خبر : 1922852 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 19:15 | 13.6K بازدید | 23 دیدگاه

ما هم مشکل و بدهی داریم؛

پیروانی: پرسپولیس بهتر و مستحق برد بود

افشین پیروانی می‌گوید پرسپولیس نیز مشکلاتی دارد و برای پرداخت بدهی‌ها نیازمند کمک است.

پیروانی: پرسپولیس بهتر و مستحق برد بود

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس پس از برد تیم‌شان در میکسدزون آزادی حاضر شد و گفت: «تبریک می‌گویم به هواداران، بچه‌ها و کادر فنی که همه یک تیم خوب بودند و زحمت کشیدند. خداراشکر بازی را بردیم. تیم ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بودیم. یک خسته نباشید هم به عوامل برگزاری می‌گوییم. در نهایت راضی هستیم.»

او در مورد حاشیه‌ای که برای عبدی پیش آمد و حضور هواداران، بیان کرد: «در بازی‌های بزرگ معمولاً اتفاقاتی می‌افتد؛ ولی همه‌چیز برطرف شده است. باز هم تبریک می‌گویم به هوادارانی که آمدند و آن‌هایی که نتوانستند بیایند. ان‌شاءالله بازی بعدمان جو ورزشگاه طوری باشد که همه بتوانند بیایند. بعضی شهرها می‌رویم و استادیوم‌ها پر از تماشاگر است؛ ولی در تهران این اتفاق نمی‌افتد. خداراشکر طبقه دوم هم رفتند و ریزشی نکرد و اتفاقی نیفتاد.»

ویدئو: 298632

پیروانی در مورد مشکلات‌شان گفت: «ما هم بحران داریم، مشکل بازیکن خارجی داریم و یک مقدار بی‌پولیم. دوستانی که دارند تلاش می‌کنند، برای ما هم تلاش کنند که بدهی‌ها را بدهیم.»

او در مورد ادامه مسیر پرسپولیس و شادی زیاد او پس از بازی، گفت: «ما تلاش خودمان را می‌کنیم، پرسپولیسیم و برای بردن می‌رویم تا نتیجه دلخواه‌مان را ببریم. برد دربی شادی دارد و با هواداران شادی‌مان را تقسیم کردیم.»

دیدگاه‌ها