کد خبر : 1922853 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 19:17 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

نُمره نخواهید؛

کمک داور دربی: صحنه خاصی ندیدیم

کمک‌داور بین‌المللی فوتبال ایران از قضاوت تیم داوری در دربی رضایت دارد.

کمک داور دربی: صحنه خاصی ندیدیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا ابوالفضلی که یکی از کمک‌داوران شاخص فوتبال ایران به حساب می‌آید و در عرصۀ بین‌المللی نیز چهرۀ ویژه‌ای محسوب می‌شود، امروز دربی ۱۰۰ را همراه با پیام حیدری قضاوت کرد.

ابوالفضلی در پایان دیدار استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: «خداراشکر بازی خوبی رقم خورد. آسان که نبود؛ ولی خوشبختانه صحنه خاص داوری از جانب ما به وجود نیامد. جو خوبی در ورزشگاه بود و خدا را شکر اتفاق خاصی رخ نداد، اما ای‌کاش تماشاگر بیشتری به استادیوم می‌آمد.»

او در مورد شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال که گفته می‌شد شاید در دربی اتفاق بیفتد، ابراز کرد: «خودم به‌شخصه دوست ندارم در زمین بازی خداحافظی کنم و چهار گوشه را ببوسم و بروم. فعلاً ۴۵ ساله هستم؛ ولی داوران بین‌المللی می‌توانند ادامه بدهند و از طرف دیگر، فیفا این قانون را برداشته که در این سن خداحافظی کنیم. شخصاً دوست دارم در یک مجلس رسمی در کنار دوستان و همکارانم خداحافظی کنم؛ ولی فعلاً در خدمت فوتبال هستم.»

ویدئو: 298633

این کمک‌داور بین‌المللی با بیان این‌که داوران با گذشت سن پخته‌تر می‌شوند، گفت: «دقیقاً به‌خاطر همین موضوع، فیفا محدودیت سن را برداشت؛ چراکه داوران در سنین بالاتر پخته می‌شوند و می‌توانند مثمر ثمر باشند. داوران تا زمانی که تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند، می‌توانند قضاوت کنند.»

ابوالفضلی در واکنش به این‌که چه نمره‌ای به قضاوت تیم داوری دربی می‌دهد، گفت: «نمی‌توانم این کار را انجام بدهم.»

دیدگاه‌ها