کد خبر : 1922877 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 20:06 | 22.6K بازدید | 23 دیدگاه

خشم اتلتیکو از هند جنجالی: داورها با بارسا مهربانند!

برخورد توپ به دست سرخیو بوسکتس در دیدار بارسا و اتلتیکو جنجالی شده و اتلتیکو مادرید مدعی است یک پنالتی از این تیم گرفته شده است.

خشم اتلتیکو از هند جنجالی: داورها با بارسا مهربانند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و اتلتیکو مادرید امشب در نوکمپ در دیداری حساس به میدان رفتند که با اتفاقات زیادی همراه بود. اتفاق‌هایی که برخی از آنها جنجالی شده است.  

داور این بازی خوزه ماریا سانچس مارتینز و تصمیم‌هایش در پایان مسابقه زیر ذره‌بین قرار گرفته و اتلتیکو از برخی تصمیم‌های او به خصوص تصمیمی که بعد از برخورد توپ به دست سرخیو بوسکتس گرفته شد عصبانی است.

این صحنه جنجالی در وقت‌های تلف‌شده انتهای مسابقه و در دقیقه 91 اتفاق افتاد. اتلتیکو که توپ را به محوطه جریمه بارسا برده بود امیدوار بود در آخرین لحظه‌ها کار را به تساوی بکشاند. خیمنز با ژول کنده به هوا پرید و در این میان توپ به دست‌های بوسکتس برخورد کرد. هافبک بارسا هم همراه با این دو بازیکن برای تصاحب توپ به هوا پریده بود.

1856064
1856050
1856051

در حالی که پشت بوسکتس به توپ بود در تصاویر آهسته مشخص بود که توپ به دست‌های او اصابت می‌کند. سیمئونه و بازیکنان اتلتیکو از جمله کورئا بعد از این صحنه سر و صدای زیادی به راه انداختند و خواهان بررسی صحنه توسط VAR بودند. اما سانچس مارتینز چنین تصمیمی نگرفت و دستور به ادامه بازی داد. 
1856052

دیدگاه‌ها