کد خبر : 1922889 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 20:52 | 17.4K بازدید | 10 دیدگاه

مربی تاتنهام: من مقصرم، عذرخواهی می‌کنم

کریسیتن استلینی، سرمربی موقت تاتنهام، مسئولیت شکست 6-1 مقابل نیوکسل را پذیرفت و گفت مقصر این شکست تلخ او بوده است.

مربی تاتنهام: من مقصرم، عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در خانه نیوکسل با باختی تحقیرآمیز روبه‌رو شد و با شکست 6-1 از سنت‌جیمزز پارک بدرقه شد.

در پایان بازی انتظار می‌رفت بسیاری از ستاره‌های تاتنهام با انتقاد شدید مواجه بشوند. هواداران از این عصبانی بودند که تیم‌شان تنها در 21 دقیقه اول 5 گل دریافت کرده بود. کریستین استلینی که بعد از اخراج آنتونیو کونته به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت تاتنهام می‌نشیند در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت باید از شاگردانش دفاع کند و به همین خاطر مسئولیت این باخت سنگین را کاملا به عهده می‌گیرد.

1856072

استلینی که در زمان حضور کونته روی نیمکت تاتنهام دست راست او محسوب می‌شد بعد از مسابقه امشب به خبرنگاران گفت: "من مربی هستم و بالای سر بازیکنان. من باید از بازیکنان تاتنهام محافظت کنم و آنها شایسته این کار من هستند. امروز مجبورم مسئولیت این شکست را به صورت تمام و کمال به عهده بگیرم."

سرمربی موقت تاتنهام در ادامه گفت: "بازی خیلی بد پیش رفت و علتش این بود که برای بازی در چنین مسابقه مهمی به اندازه کافی آماده نشده بودیم. ما تیم خوبی داریم ولی امروز هیچکس نتوانست نشان بدهد که از چه کیفیت فوتبالی‌ای برخوردار است. تصمیم درباره اینکه چطور باید بازی کنیم به عهده من بود و من اشتباه کردم. مسئولیت این اشتباه با من است. ما سیستمی که با آن بهتر بازی کرده بودیم را عوض کردیم و مسئول این اشتباه من هستم. هر چند درک اینکه چرا 25 دقیقه اول آنقدر بد پیش رفت واقعا سخت است."
1856073

دیدگاه‌ها