کد خبر : 1922896 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 21:25 | 9.9K بازدید | 9 دیدگاه

هوادار مقابل گل‌گهر برای فراموشی؛

تیم ساکت با امتیاز و روحیه به جام حذفی می‌رود

هوادار تهران در ورزشگاه دستگردی موفق شد گل‌گهر سیرجان را متوقف کند.

تیم ساکت با امتیاز و روحیه به جام حذفی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که همه دوربین‌ها مشغول ثبت لحظات مختلف دربی پایتخت بودند، بازی هوادار و گل گهر بدون پوشش تلویزیونی در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد و البته بدون حواشی هم نبود.

هوادار در نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شد که داور دو بار دستور به تکرار داد تا گل گهری‌ها که ضربات عزت الله پورقاز را مهار کرده بودند به داوری معترض باشند. با این حال پورقاز دروازه فروزان را از روی نقطه پنالتی فرو ریخت و بازی پس از پایان اعتراضات به داوری از سر گرفته شد.

1856090

گل‌گهری‌ها که به هیچ وجه نمی‌خواستند بازنده به سیرجان برگردند در دقیقه ۵۴ با پاس امیر جعفری و ضربه تمام کننده رضا شکاری بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه نیمه دوم هم تلاش‌های دو تیم برای رسیدن به گل بی‌نتیجه ماند تا امتیازات تقسیم شود.

هوادار پس از باخت تلخ هفته گذشته‌اش از نظر روحی نیاز به کسب امتیاز داشت و حالا با این تساوی مقابل تیم پرقدرت گل گهر نشان داد باخت سنگین به استقلال اتفاق بوده و با روحیه‌ای بهتر خود را آماده بازی جام حذفی خواهد کرد.

1856092

هوادار که در مرحله قبل جام حذفی مس رفسنجان را از پیش رو برداشته بود فرصت خوبی دارد تا با غلبه بر استقلال ملاثانی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

1856093

عکس: میلاد احمدی

دیدگاه‌ها