کد خبر : 1922901 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 21:56 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

تیمم را بیرون نکشیدم، بازیکنانم را آرام کردم؛

الهویی: دو صحنه‌ای که کمک داور برگرداند، درست بود

سعید الهویی از تصمیمات جنجالی کمک داور بازی مبنی بر مردود اعلام کردن پنالتی‌های مهار شده توسط فروزان، دفاع کرد.

الهویی: دو صحنه‌ای که کمک داور برگرداند، درست بود

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی، سرمربی گل‌گهر در کنفرانس خبری تیمش پس از تساوی مقابل هوادار حاضر شد و در ابتدا گفت: از لحاظ فوتبالی یک روز خوب را در تیم‌مان دیدیم. برای ما یک سرگیجه و حس بدی ایجاد شده که با این فوتبالی که ارائه کردیم، دو امتیاز بازی را از دست دادیم. تبریک می‌گویم به هوادار و آقای ساکت الهامی؛ آنها هر چهقدر بازی قبلی بدشانس بودند و هرچه در چارچوب‌شان زده شد وارد دروازه‌ شد، این بازی خوش‌شانس‌تر بودند و چند موقعیت ما از دست رفت و گلرشان هم چند توپ خوب گرفت.

سرمربی گل‌گهر راجع به عملکرد تیمش گفت: از تیم و تلاشش راضی‌ام. دو امتیاز را روی اشتباهات ساده از دست دادیم‌. ما در پرسینگ عالی بودیم و حتی یک موقعیت گل به حریف ندادیم و در یک صحنه خیلی ساده در حالی که سه مقابل یک بودیم، پنالتی بچگانه دادیم. در ساختار تهاجمی به سادگی بازی‌سازی کردیم ولی در استفاده از موقعیت‌های‌مان متاسفانه باهوش عمل نکردیم و متمرکز نبودیم. فکر می‌کنم یکی از بهترین نمایش‌های‌مان بود چون هوادار تیم خوب و با ساختار دفاعی خوبی است و ما به نتیجه هفته قبلش کار نداشتیم.

او در مورد تصمیمات جنجالی کمک داور مبنی بر تکرار پنالتی‌های مهار شده توسط فروزان بیان کرد: در بحث داوری، هر دو صحنه که کمک داور بازی پنالتی را برگرداند، درست بود. هرچند احساس می‌کنم بازیکن هوادار پنالتی را از کمک داور گرفت. ولی تناقض رفتاری زیاد است. نمی‌شود یک کمک داور اینطور پنالتی‌ها را برگرداند و ۴۵ کمک داور دیگر روش دیگری در بازی‌های دیگر علیه ما انجام دهند. داور هفته گذشته یک دقیقه و سی ثانیه بعد از اتمام وقت تلف شده سوت زد و توپ وارد گل ما شد ولی این هفته داور وسط ۵ دقیقه می‌گیرد و دو دقیقه و چهل و پنج‌ ثانیه‌اش تلف می‌شود اما پس از یک دقیقه سوت می‌زند. این تناقض‌ها باید تمام شود.

الهویی راجع به داوری اضافه کرد: صحنه‌های زیادی دیدیم که به قانون عمل شد و صحنه‌های زیادی هم دیدیم که به قانون عمل نشد. ما باز هم از داوری حمایت می‌کنیم و به آنها خسته نباشید می‌گویم ولی سعی کنند ثبات رویه داشته باشند چون در طول نود دقیقه چهار سوت اشتباه هم می‌تواند تیم را به هم بریزد.

الهویی در خصوص توقف چند دقیقه‌ای بازی پس از پنالتی‌های مردود اعلام شده توسط داور گفت: ما شخصیت تیمی‌مان را در بازی‌های قبل نشان دادیم. وقتی جلو بودیم نه وقت تلف کردیم و نه خودمان را زمین زدیم. از این ابزارها برای کسب سه امتیاز استفاده نکردیم. امروز در آن سه، چهار دقیقه‌ای که تیم را بیرون آوردم فقط هدفم این بود تیم را آرام کنم چون احساس می‌کردم ممکن است بازیکن ما روی عصبانیت کارت قرمز بگیرد. مجبور بودم برای آرام کردن بازیکنان تیم را چند دقیقه لب خط جمع کنم تا به روند بازی برگردند. متاسفیم به اندازه کیفیت‌مان مزد نگرفتیم اما از فردا برای بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس تمرکز می‌کنیم.

دیدگاه‌ها