کد خبر : 1922906 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 22:44 | 6.1K بازدید | 12 دیدگاه

باید با قلعه‌نویی قرارداد چهار ساله ببندند؛

بیانی: با تجربه‌مان هوادار را از فشار خارج کردیم

شاهرخ بیانی می‌گوید کار سختی مقابل گل‌گهر داشتند چرا که این تیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کرد و پیروزی تراکتور نیز هجمه روی گل‌گهر را بیشتر کرده بود.

بیانی: با تجربه‌مان هوادار را از فشار خارج کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ بیانی، مربی هوادار پس از تساوی تیم‌شان با گل‌گهر در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود، می‌دانستیم گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب این دوره لیگ است. آنها برای سهمیه آسیا تلاش می‌کنند و می‌دانستیم برای برد می‌آیند. ما نیمه اول به گل رسیدیم. جا دارد یک خسته نباشید به کمک داور بگویم چون می‌دانستیم آقای فروزان در پنالتی زود حرکت می‌کند. دو دفعه این اتفاق افتاد ولی خوشبختانه دو بار با شهامت پنالتی را برگرداند و دفعه سوم گل شد. طبیعی بود وقتی ما گل را زدیم، این‌ها می‌خواستند بازی را ببرند و فشار آوردند. این بازی سختی بود چرا که تراکتور هم برده بود و هجمه سنگینی روی گل‌گهر بود.

1856138

*هجمه سنگین بعد از باخت به استقلال؟
هفته سختی بود ولی ما راحت بودیم. در بازی با استقلال و پرسپولیس کری وجود دارد و ما پرسپولیس را برده بودیم. طبیعت و زیبایی فوتبال به همین است. ما در بازی استقلال نیمه اول خوبی داشتیم اما پس از اینکه ابتدای نیمه دوم گل خوردیم تیم‌مان از هم پاشید. تیم ما یک مقدار جوان است. ما روی تجربه‌مان شرایط را به بازیکنان گفتیم و از آن حالت خارج شدند. دیدید که بچه‌های ما با شرف فوتبال بازی می‌کردند. بازی بایرن و سیتی را نگاه کنید که دفاع وسط‌شان دو توپ صد در صد به حریف داد و گل زدند.

*در مورد تیم ملی و سرمربی ایرانی؟
من هرکس آمده حمایت کردم چون دوست دارم ایران در آسیا جایگاهش را پیدا کند. آقای قلعه‌نویی انتخاب خوبی بود و الان امیرخان در یک سنی است که می‌تواند تیم را از لحاظ فنی و مدیریتی جمع و جور کند. در باشگاه زمان زندگی با بازیکنان را داری ولی در تیم ملی اینطور نیست و بحث مدیریت تیم خیلی مهم است. من فکر می‌کنم با او باید قرارداد چهار ساله ببندند چون قرارداد هشت، نه ماهه اصلا قشنگ نیست. همه امیدواریم در جام ملت‌ها تیم‌مان قهرمان بشود.

دیدگاه‌ها