کد خبر : 1922909 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 22:54 | 32.1K بازدید | 4 دیدگاه

لیائو روح مارادونا را از ناپل دزدید! (عکس)

گل دوم میلان مقابل لچه شباهت زیادی به گل روسونری مقابل ناپولی در دیدار رفت چمپیونزلیگ داشت که نقش اول آن باز هم رافائل لیائو بود.

لیائو روح مارادونا را از ناپل دزدید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در چارچوب هفته سی و یکم سری آ با نتیجه 2-0 از سد لچه گذشت تا 56 امتیازی شده و بالاتر از اینتر در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. رافائل لیائو هر دو گل تیمش در این دیدار را زد تا ستاره میدان لقب بگیرد.

گل اول میلان روی سانتر ساندرو تونالی و ضربه سر رافائل لیائو در دقیقه 40 به ثمر رسید تا شاگردان استفانو پیولی برنده راهی رختکن شوند.

1856148

روسونری در نیمه دوم این دیدار باز هم توسط لیائو و در دقیقه 75 به گل دوم رسید. این گل یکی از زیباترین گل‌های فصل مهاجم میلان بود که او توانایی حمل توپ و تکنیک ناب خود را به رخ کشید.

لیائو درست در میانه میدان صاحب توپ شد و با گام‌های بلند خود حرکت به سمت دروازه را آغاز کرده و بعد از رسیدن به محوطه جریمه حریف با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه لچه کرد. حرکت او برای به ثمر رساندن این گل شباهت زیادی به گل میلان مقابل ناپولی در دیدار رفت چمپیونزلیگ بود که این مهاجم نقش سازنده آن را داشت.

1856149

لیائو به سبک گل امشب خود توپ را در اختیار گرفته و وارد محوطه جریمه شد اما این بار تصمیم به پاس دادن به اولیویه ژیرو گرفت تا این مهاجم فرانسوی مثل آب خوردن دروازه حریف را باز کند.

لیائو بعد از بازی با ناپولی حرکت تکنیکی خود را به رود گولیت تشابه کرده بود. او با تکرار دوباره این حرکت که به گلزنی خودش منجر شد نشان داد که تشابه اتفاقی نبوده و می‌توان او را با اسطوره هلندی در این زمینه مقایسه کرد. البته این گل لیائو را می‌توان یک حرکت مارادونایی هم نامید که به سبک او از وسط زمین تا محوطه جریمه حرکت کرده و موفق به گلزنی شد.

دیدگاه‌ها