کد خبر : 1922910 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 22:55 | 10.5K بازدید | 16 دیدگاه

شاهکار عبدالله برای تحقق وعده "صد درصد"

بهترین برد فصل صنعت نفت علیه مس کرمان

تیم نفت آبادان با پیروزی ارزشمند در خانه شانس بقای خود در لیگ را بالا برد.

بهترین برد فصل صنعت نفت علیه مس کرمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با حضور عبدالله ویسی روی نیمکتش در هفته‌های گذشته به کلی متحول شده بود، امشب با ارائه نمایشی درخشان برابر نساجی پرمهره به برتری رسید تا شانس خود برای باقی ماندن در لیگ برتر را افزایش دهد.

آبادانی‌ها تا همین چند هفته پیش گزینه نخست سقوط به دسته یک بودند اما با حضور ویسی باتجربه روی نیمکت برزیلی‌های ایران، اوضاع کاملا متفاوت پیش رفته و آنها اکنون امید زیادی به بقا دارند.

1856152

طلایی‌پوشان صنعت نفت که با برد برابر مس کرمان در هفته بیست و پنجم و تساوی مقابل پیکان در هفته قبل زنگ خطر را برای مس کرمان به صدا درآورده بودند، امشب در حالی با چهار گل نساجی را در هم کوبیدند که حالا با منطقه امن جدول تنها یک امتیاز فاصله دارند.

پیروزی برابر نساجی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود چرا که فاصله صنعت نفت با تیم‌های بالانشین را کاهش داده و اکنون امید و زندگی یک بار دیگر به جمع آبادانی‌ها بازگشته است.

با این حساب ویسی با این برد شگفت‌انگیز در خانه، حالا کورسوی بقا در لیگ را به یک امید جدی تبدیل کرده و در صورت ناکامی مس کرمان در امتیازگیری برابر مس رفسنجان می‌تواند کاملا به هفته‌های باقی مانده خوش‌بین باشد.

دیدگاه‌ها