کد خبر : 1922913 | 03 اردیبهشت 1402 ساعت 23:03 | 14.4K بازدید | 6 دیدگاه

دخیا: پنالتی نگرفتم اما تمرکزشان را به‌هم زدم!

دیوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، اعتراف کرد که در جریان ضربات پنالتی نیمه نهایی جام حذفی تلاش کرده تا تمرکز پنالتی‌زن‌های حریف را به‌هم بریزد.

دخیا: پنالتی نگرفتم اما تمرکزشان را به‌هم زدم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از تساوی بدون گل مقابل برایتون موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی با نتیجه 6-7 شکست داده و به دیدار پایانی جام حذفی انگلیس راه یابد. داوید دخیا که در بازی قبلی شیاطین سرخ مقابل سویا اشتباهات مرگباری داشت در بازی امشب ستاره تیمش بود و با چند سیو خوب توانست دروازه تیمش را در جریان بازی بسته نگه دارد.

دخیا که هیچ یک از 11 پنالتی ویارئال را در فینال لیگ اروپا 2021 مهار نکرده بود بازی امشب هم توفیقی در مهار پنالتی‌های برایتون نداشت. یکی از هواداران یونایتد در توییتر نوشت: "دخیا برای هر پنالتی در جهت مخالف شیرجه می‌زند اما یونایتد همچنان برنده می‌شود." هوادار دیگر نوشت: "دخیا مثل ما در خانه فقط این پنالتی‌ها را تماشا می‌کند."

1856158

با این وجود دخیا از نظر روانی سعی داشت تا با ایجاد تاخیرهای جزئی در ضربات پنالتی حریف تمرکز آنها را به‌هم بزند و به عقیده خودش در این کار نیز موفق بود.

او در پایان بازی گفت: "یک بازی سنگین و نزدیک مقابل حریفی بسیار خوب بود که واقعا فوتبال خوبی انجام داد. ما اکنون به فینال دیگری صعود کردیم اما قبل از آن باید خود را برای بازی حساس روز پنج شنبه مقابل تاتنهام آماده کنیم."

1856156

وقتی از دخیا در مورد سبک مهار پنالتی‌اش پرسیده شد، اذعان کرد: "ما مثل همیشه خود را برای پنالتی‌ها آماده کرده بودیم. من هم سعی کردم به تک تک بازیکنان آنها فشار آورده و تمرکزشان را به‌هم بریزم. تیم ما پنالتی‌های بسیار خوبی را زد و خوشحالیم که در فینال هستیم."

دروازه‌بان یونایتد در مورد رویارویی با سیتی در فینال گفت: "هنوز تا آن بازی زمان زیادی وجود دارد و ما باید مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی کنیم. البته نشان داده‌ایم که می‌توانیم آنها را شکست دهیم و این بار هم باید خود را آماده کسب یک نتیجه خوب کنیم."

1856157

دیدگاه‌ها