کد خبر : 1922923 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 00:06 | 19.8K بازدید | 4 دیدگاه

دی‌زربی: ما باید به فینال می‌رسیدیم، نه یونایتد

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، بعد از شکست مقابل یونایتد در ضربات پنالتی، تیمش را مستحق غلبه بر شیاطین سرخ دانست.

دی‌زربی: ما باید به فینال می‌رسیدیم، نه یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، برایتون در دیدار نیمه نهایی جام حذفی بعد از تساوی 0-0 مقابل منچستریونایتد، ضربات پنالتی را با نتیجه 7-6 به این تیم واگذار کرد تا از رسیدن به فینال ناکام بماند. روبرتو دی زربی بعد از این دیدار تاکید کرد اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم این برایتون بود که باید بازی را پیروز می‌شد.

او با تاکید بر اینکه برایتون بعد از یونایتد بازی کرد گفت: "ما بهتر از یونایتد بازی کردیم و شایسته حضور در فینال بودیم. به هر حال این فوتبال است و ما از نتیجه کسب شده بسیار ناراحت هستیم."

1856182

سرمربی برایتون با اشاره به غیبت چند مهره تاثیر گذار تیمش گفت: "ما یک بازی عالی مقابل یونایتد انجام دادیم با این وجود مصدومان زیادی داریم و این موضوع خیلی به ما ضربه زد. این شکست برای ما و هواداران ناراحت کننده است."

دی زربی در مورد شکست تیمش در ضربات پنالتی با وجود برتری در جریان بازی گفت: "معمولا در پنالتی‌ها برنده کسی است که لیاقتش را ندارد! ما در پاس‌های آخر مقابل محوطه جریمه اشتباهات زیادی داشتیم اما با این وجود واقعا از عملکرد شاگردانم راضی هستم."

هدف بعدی دی زربی و تیمش کسب سهمیه اروپایی این فصل است: "پرونده این بازی را باید ببندیم و خود را برای بازی بعد مقابل ناتینگهام فارست آماده کنیم. بازی‌های زیادی در پیش داریم که از اهمیت بالایی برخوردار هستند چرا که می‌خواهیم به اروپا برسیم."

سالی مارچ پنالتی هفتم برایتون را از دست داد تا یونایتد برنده این بازی شود. دی زربی در پاسخ به این سوال که بعد از بازی چه صحبتی با این بازیکن داشت گفت: "صحبت زیادی با او نداشتم و فقط گفتم که هر بازیکنی ممکن است در ضربات پنالتی اشتباه کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. ما به خاطر درخشش او به اینجا رسیدیم. مارچ یکی از بهترین‌های زمین بود و من به او افتخار می‌کنم."

دیدگاه‌ها