کد خبر : 1922931 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 06:30 | 67.2K بازدید | 8 دیدگاه

فوتبالیستی که از سوئد به لیگ ایران چشم دارد!

رسا رحمانی، بازیکن دالکورد سوئد است که دوست دارد روزی حضور در لیگ برتر ایران را تجربه کند.

فوتبالیستی که از سوئد به لیگ ایران چشم دارد!

به گزارش ورزش سه، رسا رحمانی فوتبالیست ایرانی است که تا الان داخل ایران توپ نزده و هم اکنون در تیم دالکورد سوئد حضور دارد.

این بازیکن جوان در مورد شرایط خود در فوتبال این کشور در قالب یک معرفی اجمالی می‌گوید: در حال حاضر ۲۳ ساله هستم و در کشور سوئد به دنیا آمدم البته از پدر و مادری ایرانی که اصالتاً تهرانی هستند. از ۵ سالگی فوتبال را شروع کردم و تا ۲۱ سالگی در تیمی به نام بی‌کی المپیک در مالمو توپ زدم و در ادامه به دالکورد پیوستم.

او در مورد شرایط دالکورد ادامه داد: فوتبال باشگاهی سوئد در ۳ سطح حرفه‌ای دنبال می‌شود که ما همراه دالکورد پس از سقوط در فصل گذشته هم اکنون در سطح سوم مسابقه می‌دهیم.

1856201

این بازیکن درمورد هم‌تیمی بودن با رابط و رحمانی عنوان کرد: بختیار رحمانی حدود یک سال و نیم زودتر از فردین رابط به تیم ما آمد و انسان و فوتبالیست بسیار خوبی است و ایشان را به عنوان برادر بزرگ خود می‌بینم و در مورد فردین هم بگویم وقتی به این جا آمد انگار در دنیای جدیدی پا گذاشته و سعی کردم کمکش کنم و فردین هم برادر کوچک‌تر من در تیم است. یک بازیکن ایرانی دیگر هم به نام آرش جعفر‌پور هم داشتیم که الان به سطح یک یعنی لیگ برتر رفته است و امیدوارم موفق باشد.

این بازیکن در مورد پست تخصصی و عملکردش توضیح داد: پست اصلی بنده دفاع وسط است و می‌توانم دفاع چپ هم بازی کنم اما علاقه دارم در پست مدافع وسط به میدان بروم. اولین سالی که به دالکورد آمدم ۱۱ پاس گل دادم و ۴ گل زدم و فصل گذشته ۲ گل و ۳ پاس گل ثبت کردم و در فصل جاری در ۴ هفته ابتدایی یک گل زده‌ام.

1856202

وی در مورد علاقه‌اش به لیگ ایران گفت: لیگ ایران را هم دنبال می‌کنم و تیم‌های مطرح و بالانشین جدول را می‌شناسم و اگر موقعیت آمدن به لیگ ایران پیش بیاید استقبال می‌کنم و البته که مثل همه آرزو دارم در تیم ملی ایران هم بازی کنم که انشاالله محقق شود.

دیدگاه‌ها