کد خبر : 1922948 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 01:59 | 25.7K بازدید | 5 دیدگاه

مردی که قرار است بعد از مارادونا اسکودتو بالا ببرد

جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی، از این که قرار است بعد از مارادونا اسکودتوی ناپولی را بالای سر ببرد ابراز هیجان کرد.

مردی که قرار است بعد از مارادونا اسکودتو بالا ببرد

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی دی لورنزو، کاپیتان ناپولی، پس از پیروزی در خامه یووه با گل دقیقه 3+90 جاکومو راسپادوری گفت: "پیروزی بسیار مهمی بود که ما را به هدف و رویایمان نزدیک تر می‌کند. پیروزی در اینجا هرگز آسان نیست و همه ما خوشحالیم."

چهار روز گذشته را بعد از حذف از چمپیونزلیگ چطور پشت سر گذاشتید؟
ما به دنبال غلبه بر میلان و صعود به نیمه نهایی بودیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. بعد از آن بازی بلافاصله آماده سازی برای بازی با یوونتوس را شروع کردیم. این کاری است که یک تیم باید انجام دهد؛ باید به کارهایی که قرار است انجام دهیم فکر کنیم نه آن چه قبلا اتفاق افتاده است. امشب نشان دادیم که چه تیم بزرگی هستیم.

1856254

ناپولی چطور این قدر قوی شد؟
امشب ذخیره‌های ما سرنوشت کار را رقم زدند. کیفیت بازیکنان اصلی و تعویضی ما در فصل جاری ثابت بوده و این در هر بازی کمک بزرگی کرده است. دست ما برای تغییرات پرتعداد باز است و هر کسی که وارد بازی می‌شود واقعا سهمی باورنکردنی در موفقیت های تیم دارد. این برد ما را بیش از پیش برای رسیدن به هدفمان به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند. ماجراجویی بزرگ ما کم کم در حال نتیجه دادن است.

بالا بردن جام قهرمانی اسکودتو، کاری که آخرین بار مارادونا در ناپولی انجام داده بود. چه حسی نسبت به این اتفاق هیجان انگیز داری؟
فکر کردن به این اتفاق که بعد از مارادونا من اولین کسی خواهم بود که به عنوان کاپیتان ناپولی اسکودتو را بالای سر می‌برم عجیب و باورنکردنی است. من نیز مثل همه هم تیمی‌هایم پس از پشت سر گذاشتن یک مسیر موفقیت آمیز از شرایط فعلی لذت می‌برم.

1856255

دیدگاه‌ها