کد خبر : 1922949 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 02:07 | 11.5K بازدید | 8 دیدگاه

احسان در بهترین فرم قهرمانی می‌خواهد؛

بهترین نمایش فصل حاج‌صفی با طعم انتقام

کاپیتان تیم ملی ایران شب درخشانی در جریان برتری تیمش مقابل المپیاکوس و حفظ صدر جدول داشت.

بهترین نمایش فصل حاج‌صفی با طعم انتقام

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و یکم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را در ترکیب ابتدایی داشت و میلاد محمدی را به دلیل مصدومیت در فهرست نفرات خود نمی‌دید، از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب در استادیوم کارایسکاکیس به مصاف تیم رده سومی المپیاکوس رفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که در دو تقابل اخیرشان مقابل المپیاکوس در سوپر لیگ و جام حذفی یونان شکست خورده بودند، انگیزه زیادی برای گرفتن انتقام و جبران دو باخت اخیرشان در طول یک ماه و نیم گذشته داشتند و توانستند با یک نمایش فنی بهتر نسبت به حریف خود صاحب سه امتیاز مهم در راه رسیدن به قهرمانی شوند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که ۱۱ روز قبل با وجود شکست در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی یونان به مسابقه فینال رسیده بود، در دیدار حساس سوپر لیگ برابر المپیاکوس توانست دو باخت را جبران کند و با گرفتن سه امتیاز صدرنشین بماند.

یاران حاج‌صفی و محمدی با پیروزی ۳ بر یک در زمین المپیاکوس ۷۲ امتیازی شدند تا بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پاناتینایکوس همچنان صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان بمانند.

احسان حاج‌صفی در حالی که میلاد محمدی بخاطر آسیب دیدگی دوباره از میادین دور شده بود، در حضور کامل خود مقابل المپیاکوس با ارسال‌ها و بازی موثر در فاز دفاعی نقش مهمی در برتری آ. ا. ک آتن داشت و دومین بازیکن برتر تیمش از نظر آماری شد.

دیدگاه‌ها