کد خبر : 1922956 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 09:42 | 14.6K بازدید | 4 دیدگاه

ایستگاه نساجی گرفته شد

شاهکار ویسی: دی‌جی گواردیولا و نغمه بقا

آبادانی‌ها با سه گل از روی ضربات پنالتی و ایستگاهی به برد مهم مقابل نساجی رسیدند.

شاهکار ویسی: دی‌جی گواردیولا و نغمه بقا

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در شرایطی پس از یک پیروزی مقابل مس کرمان و یک تساوی ارزشمند بیرون از خانه برابر پیکان، دیشب توانست نساجی مازندران را درهم بکوبد و یک برد شگفت‌انگیز خانگی با ۴ گل به دست بیاورد که دو گل این تیم با ضربات پنالتی و یک گل از روی ضربه ایستگاهی زده شد.

شاگردان عبدالله ویسی پس از مدیریت نیمه اول و تساوی بدون گل، در نیمه دوم توفانی ظاهر شدند و روی ضد حملات و عمق دفاع نساجی برنامه ویژه‌ای داشتند که ابتدا با خطای علیرضا حقیقی صاحب ضربه پنالتی شدند و دقایقی بعد هم با بی‌احتیاطی و خطای حامد شیری یک پنالتی دیگر به آبادانی‌ها دادند تا طالب ریکانی دو گل بزند و در ادامه هم با یک شوت زمینی هت‌تریک کند.

در لحظات پایانی هم دوباره ضربات آزاد به کار صنعت نفت آمد و در حالی که زاویه مناسبی برای زدن ضربه ایستگاهی نبود، حسن بیت‌سعید توانست با یک ضربه فنی و محکم تماشایی دروازه حقیقی را باز کند تا روحیه عالی برای سه هفته پایانی لیگ برتر پیدا کنند و بیشتر از همیشه امیدوار به بقا بمانند.

آبادانی‌ها که در سه هفته متوالی نمایش تاکتیکی و تماشاگرپسندی ارائه کردند، حالا انگیزه زیادی برای بازی‌های باقی مانده دارند و امیدوار هستند بازهم صاحب ضربات ایستگاهی شوند و با استفاده از بازیکنان شوت‌زن خود دروازه حریفان را باز کنند و جایگاه‌شان را در لیگ برتر نگه دارند.

1856274
در پایان مسابقه شبکه آبادان اقدام به پخش آهنگ عربی روی بازی کرد، درحالیکه بازیکنان مشغول یزله مقابل هواداران بودند
1856275

عکس: برنا

دیدگاه‌ها