کد خبر : 1922980 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 10:18 | 4.8K بازدید | 2 دیدگاه

ابهام در حضور دبیر، در انتظار رونمایی از رقبا

فردا، آغاز ثبت نام از نامزدهای ریاست کشتی

ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی از فردا و به مدت 10 روز کاری انجام می‌شود.

فردا، آغاز ثبت نام از نامزدهای ریاست کشتی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیرماه سال جاری دوره ریاست 4 ساله علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی به پایان می‌رسد، با اعلام فدراسیون کشتی از فردا قرار است ثبت نام نامزدهای احراز پست ریاست آغاز شود.

دارا بودن حداقل سن (35) سال و حداکثر (65) سال و دارا بودن بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و داشتن(5) سال سابقه مدیریتی و اجرای مرتبط با ورزش و تربیت بدنی از جمله پیش نیازهای ثبت نام در انتخابات به شمار می‌رود. 

در حالی که ثبت نام تا روز 18 اردیبهشت ماه هر روز در فدراسیون کشتی انجام می‌شود، باید دید چه کسانی از فردا برای نام نویسی در انتخابات اقدام می‌کنند.

علیرضا دبیر در ماههای اخیر چند باری در مصاحبه‌های خود اعلام کرده علاقه ای به حضور در دوره 4 ساله جدید ندارد، اما باید دید اقدامات زیرساختی عمده ای که او در فدراسیون انجام داده، باعث می‌شود تا پیشکسوتان و اهالی کشتی از او بخواهند در دوره جدید هم ثبت نام کند یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

از سوی دیگر می‌توانیم به احتمال حضور چهره‌هایی همچون امیررضا خادم، علیرضا حیدری، عباس جدیدی، حمید بنی تمیم و عبدالمهدی نصیرزاده اشاره کنیم که برخی از آن‌ها در پست‌های دیگری مشغول فعالیت هستند و در دوره قبلی نیز در انتخابات جزو رقبای علیرضا دبیر بودند.

دیدگاه‌ها