کد خبر : 1922981 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 10:25 | 23.7K بازدید | 3 دیدگاه

ضربه سولی مارچ اینچنین به آسمان رفت

دخیا و حقه‌های دیبو مارتینز در ضربات پنالتی!

دروازه بان منچستریونایتد با اینکه موفق به مهار ضربه پنالتی مقابل برایتون نشد اما رفتارهایی از خود نشان داد تا سولی مارچ پنالتی اش را خراب کند.

دخیا و حقه‌های دیبو مارتینز در ضربات پنالتی!

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا، دروازه بان منچستریونایتد با وجود عدم مهار پنالتی در دیدار تیمش مقابل برایتون، در صعود تیمش نقشی مهم ایفا کرد.

ویدئو: 298680

منچستریونایتد بعد از تساوی بدون گل مقابل برایتون موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی با نتیجه 6-7 شکست داده و به دیدار نهایی جام حذفی انگلیس راه یابد. سولی مارچ مرد بدشانس برایتون در این مسابقه بود. مهاجم جوان ضربه پنالتی اش را به بالای دروازه کوبید و همین ضربه موجب شکست تیمش شد.

1856308

داوید دخیا در هفته‌های اخیر رکورد خوبی در مهار پنالتی نداشته اما در این مسابقه از تمامی ترفندها استفاده کرد تا تیمش پیروز شود. در ابتدا هنگامی که مارچ برای ضربه پنالتی به سمت دروازه رفت، دخیا منتظر او بود و کفش هایش را روی زمین کشید و سعی کرد چمن را صاف کند. سپس یکی دو کلمه خطاب به مارچ نیز گفت و سعی کرد شک او را بیشتر کند. ترفندهای او هرچه که بود، موفقیت در پی داشت چرا که بازیکن برایتون ضربه اش را به آسمان کوبید تا شیاطین سرخ به فینال جام حذفی انگلیس برسند.

1856310

دروازه بان‌ها در به هم زدن تمرکز حریف در ضربات پنالتی نقشی مهم ایفا می‌کنند؛ همان گونه که امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین نیز از این موضوع در فینال جام جهانی استفاده کرد تا تیمش قهرمان جهان شود. دخیا نتوانست ضربه ای را مهار کند اما بدون شک در از دست رفتن پنالتی حریف نقش ایفا کرد. او به تیمش کمک کرد تا به فینال جام حذفی برسد.

1856311

دخیا پس از این مسابقه گفت: "یک بازی سنگین و نزدیک مقابل حریفی بسیار خوب بود که واقعا فوتبال خوبی انجام داد. اکنون به فینال دیگری صعود کردیم اما قبل از آن باید خود را برای بازی روز پنج شنبه مقابل تاتنهام آماده کنیم. پنالتی‌های برایتون عالی بودند. من نیز مثل همیشه آماده بودم تا بازیکنان حریف را تحت فشار قرار دهم. راه زیادی در پیش داریم و باید مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا و جهان بازی کنیم. در خانه نشان دادیم می‌توانی منچسترسیتی را شکست دهیم پس به این دیدار نیز امید خواهیم داشت. منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد و می‌خواهیم علاوه بر کسب جام، در جمع چهار تیم برتر لیگ نیز قرار بگیریم. این گام بزرگی برایمان نسبت به فصل گذشته است."

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون در خصوص پنالتی از دست رفته مارچ گفت: "به او گفتم من نیز به عنوان بازیکن اشتباهاتی داشته و پنالتی از دست داده ام. به او گفتم ما در این مرحله به خاطر عملکرد و گل‌های خوب او حضور یافتیم. به او افتخار می‌کنم."

1856312

دیدگاه‌ها