کد خبر : 1922993 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 10:50 | 14.5K بازدید | 5 دیدگاه

کابوس آرسنال: غیبت مدافع فرانسوی برابر سیتی

ویلیام سالیبا، مدافع آرسنال، نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر منچسترسیتی همراهی کند.

کابوس آرسنال: غیبت مدافع فرانسوی برابر سیتی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در دیداری حساس و تماشایی که می‌تواند سرنوشت قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر را تعیین کند چهارشنبه شب روبروی منچسترسیتی قرار خواهد گرفت.

شاگردان میکل آرتتا در سه بازی گذشته در لیگ برتر امتیاز از دست داده‌اند و همین باعث شده که کار آنها برای حفظ صدرنشینی و فاصله‌‎ای که با سیتی در صدر جدول دارند بسیار دشوار شود. 

خبر بدی که می‌تواند کابوس این تیم را به واقعیت تبدیل کند این است که سالیبا نمی‌تواند تیمش را در بازی این هفته برابر سیتی همراهی کند و به این ترتیب آنها از حضور یکی از مهره‌های کلیدی‌شان محروم خواهند بود. 

1856340

این مدافع فرانسوی پیش از این به دلیل مصدومیت از ترکیب توپچی‌ها کنار رفته و در حال طی کردن روند درمانش بود اما انتظار می‌رفت که خیلی زود بتواند بار دیگر به میادین برگردد.

اما حالا اتلتیک اعلام کرد که با توجه به آزمایش‌ها و ارزیابی‌های انجام شده روی این بازیکن از سوی کادر پزشکی آرسنال، شرایط او به حدی نرسیده که توانایی بازگشت به میادین را داشته باشد. 

سالیبا همچنین در بازی برابر چلسی که دوم می برگزار خواهد شد هم غایب است و حتی این هراس وجود دارد که فصل برای او به پایان رسیده باشد.

دیدگاه‌ها